Ga naar inhoud


[Pioneer] update pi0neer s110nl


Gast

Aanbevolen berichten


Hallo, Beste lezers<P>I.v.m. te ontvangen zenders op de Pioneer DBR-S110NL de vraag Hoe krijg ik de software in dit toestel van Versie 18 naar bijv. Versie 20, waarbij bij de Strong met mijn Goldcard wel de Taquilla en Franse kanalen.<P>Bij voorbaat dank voor Uw reactie<BR>Richard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan er niet helemaal bij. Er zijn behoorlijk wat gebruikers van de Pioneerapparatuur maar niemand weet iets over updates van software etc. (incl. myself) Een aantal maanden geleden een paar mailtjes gestuurd naar Pioneer met de vraag of er uberhaupt iets aan software (te koop) is voor deze ontvanger. Ik ben al erg blij met software om de kanalen te kunnen ordenen. <BR>Maar... uiteraard niet eens een reply.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk hier eens best leuk he, epg update voor de pioneer, een collega van mij gaat het dit uit proberen blijf in de buurt!!!! laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <P>Greetings van The Amsterdam Admirals we spelen aanstaan de tegen Frankfurt Galaxy<P>Live te zien op DSF van 19:00-22:00u

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik probeer de soft van bovenstaande url erin te laden maar 't wil niet lukken mad.gif" border="0 <BR>het schijnt als je deze soft erin zet dat je weer naar taq en de k kanalen kan kijken<BR>wie heeft ervaring hiermee????? <BR>schijnt poolse aangepaste soft te zijn confused.gif" border="0 <BR>Sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

De link die ik op site gezet heb is inderdaad niet meer bereikbaar maar bij mij kan je de software plus beschrijving zo krijgen.... geef maar een PM<P>greeting from The Amsterdam Admirals<BR>we spelen aanstaan de zondag in de Arena.. laugh.gif" border="0smile.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het volgende geprobeerd!!!<P>SET UP OF P.C <BR>After installing download program and software files in one directory follow next steps. <BR>Run GGF1367.EXE program and from MAIN MENU select BCT-1430 then MAKE CHECK_STEP <BR>P.C then displays Step_file exists!!! <BR>make step_file (y/n)? <BR>Select y to go to STEP COMMAND MENU. <BR>Use arrow keys across and down to go to STEP 31: Application DownLoad and press enter key. <BR>You should now see at bottom of display STEP 31 <BR>Press F10 key to exit from this menu back to MAIN MENU. <BR>Select IRD CHECK to go to program. <BR>If selected correct you will se at top left of display in program the following <BR>BCT1430/NYXK <BR>STEP:030 <BR>Application DownLoad <BR>NOTE: ( Slight bug in program, should be STEP 31 but shows as 030 ). <BR>PROCEDURE TO APPLICATION DOWNLOAD <BR>1. Connect Parallel (LPT1)+ RS232(COM1) + A.C Cord to IRD. Also connect scart cable from top scart of IRD to TV scart. <BR>2. Attach Shorting probe from K2002 test pin to IRD chassis (short TP to gnd). <BR>3. Switch Power switch ON - IRD display shows DL then Dlo is displayed. <BR>AFTER IRD DISPLAY SHOWS DLo <BR>do following procedures; <BR>4. Remove shorting link from K2002. <BR>5. Press keyboard return key <P> frown.gif" border="0 HIER GAAT 'T DUS FOUT frown.gif" border="0 <BR>ik krijg steeds de melding rom destination ng!!!!! mad.gif" border="0mad.gif" border="0 <P>- P.C display shows arrows as d/load continues. <BR>6. After approx 75 seconds d/load completes. - P.C monitor displays 'OK' <BR>7. Switch off power button on IRD <BR>8. Switch power on - Display lights. <BR>9. Press KEY - Display lights brighter. Also Poland menu should display on T.V if Scart cable is connected to IRD. <BR>Iemand nog ideen?????<BR>sjaak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...