Ga naar inhoud


[Pioneer] PIONEER 200 UPDATE


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Hallo,<P>het werkt voor de oude en de nieuwe type pioneer dus DBR100,DBR110,DBR200 en DBR210 en wat wij nu weer kunnen zien is Taq en nog niet de kiosk wel de onder titeling van de K kanalen als je dit leuk vindt!!<P>Greetings Admirals

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Falonso,<P>Misschien is het handig de software ergens op een server te zetten of er een DLmasterfile van te maken, zodat iedereen die een pioneer heeft en zijn pioneer wil updaten met deze software, dit kan downloden zonder jou elkeer een PM te hoeven sturen....??!! een idee??<P><BR>greetings Admirals

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Falonso,<BR>wat is pionero 2.4 (leuke naam)<BR>wat meer uitleg AUB. van hoe je het voor elkaar heb gekregen, ik heb ook al zitten klungelen maar zonder enig resultaat.<BR>ik hou mij aanbevolen voor de file.<BR>groeten.<P>verdier@mail.com : confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste testkees,<P>heb je de pionero 2.4 gemaild, er zit een duidelijke omschrijving bij hoe en wat. Wij hebben het al uitgetest en het werkt bij een aantal collega´s van mij.<P>succes<P>greetings Admirals laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0cool.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...