Ga naar inhoud


[Pioneer] PIONEER 200 UPDATE


Gast

Aanbevolen berichten


  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

ik heb en asscom reference en ik wil er graag andere software op hebben zodat ik de taq kan ontvangen. ik heb de pioneer nu goed aan draai. en wil nou met de asscom aan de gang.<P>vr.gr.mo<P> confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eum... ik heb ook een Pioneer....<BR>(frozensky@nul.nu)<BR>hartelijk dank...<P>(indien des gewenst wil ik ze ook wel even tijdelijk op internet zetten indien ik ze in mijn bezit heb)<p>[ 28-08-2001: Message edited by: frozen-sky ]

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Sjaak,<P>Ik zal de files mailen, maar de pioneer boys moeten wel even op jou opmerking letten.<BR>Voor de pioneer DBR220NL na update werkt de freeze en nep suround niet meer.!!<P>greetings Admirals <P>PS nog twee dagen en dan eindelijk vakantie tot over drie weken sat boys en dan komt oktober dicht bij de satFOURall daaaaaay zie jullie allemaal daar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee sjaak,<P>Ik vergeet hem niet aan te laten voor de au, trouwens ik denk dat ze mij gaan herkenen aan mijn Admirals T-shirt met members only freeseka fuckanaal+<P>Grapje <P>Greetings Admirals

Link naar reactie
Delen op andere sites

from?? weet je ook hoe ik een andere epg kan ontvangen dan dat knullige ding van canal+ ja dat kan door de ontvanger op de desbetreffende provider te zetten vervolgens uit te schakelen en weer in te schakelen<P>kan ik de satlijst ook downloaden en/of uploaden? dit moet ook kunnen maar ik heb dit nog niet getest (druk bezig met de hum)<BR>Sjaak wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Admirals, ik weet niet of je die files al had gestuurd, kan zijn dat mijn DNS/MX niet geheel in orde is (alhoewel ik dat betwijfel), heb in ieder geval nog nix binnengekregen op frozensky@nul.nu. <BR>(Oude adres werkt niet meer gezien gezeik met namezero.com). In ieder gaval een fijne vakantie toegewenst.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...