Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 Ben ook geintresseerd in pionero, kan iemand me ff mailen???<P>flip_33@hotmail.com<P>Alvast bedankt!
Gast Geplaatst: 27 augustus 2001 Geplaatst: 27 augustus 2001 ik heb en asscom reference en ik wil er graag andere software op hebben zodat ik de taq kan ontvangen. ik heb de pioneer nu goed aan draai. en wil nou met de asscom aan de gang.<P>vr.gr.mo<P>
Gast Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Ben ook blij te maken met de software voor de Pioneer DVB 200NL en de handleiding hoe een en ander te herstellen <BR>stuur maar naar studioph@hotmail.com<BR>Dank
frozen-sky Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 Eum... ik heb ook een Pioneer....<BR>(frozensky@nul.nu)<BR>hartelijk dank...<P>(indien des gewenst wil ik ze ook wel even tijdelijk op internet zetten indien ik ze in mijn bezit heb)<p>[ 28-08-2001: Message edited by: frozen-sky ] Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Sjaak Geplaatst: 28 augustus 2001 Geplaatst: 28 augustus 2001 @Admirals <BR>Kan je ze even naar frozen-sky mailen kan hij ze tijdelijk even op het net zetten (eindelijk iemand verstandig, hoeven we niet met z'n allen te smeken) <BR>Sjaak
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ja Sjaak,<P>Ik zal de files mailen, maar de pioneer boys moeten wel even op jou opmerking letten.<BR>Voor de pioneer DBR220NL na update werkt de freeze en nep suround niet meer.!!<P>greetings Admirals <P>PS nog twee dagen en dan eindelijk vakantie tot over drie weken sat boys en dan komt oktober dicht bij de satFOURall daaaaaay zie jullie allemaal daar
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Nee sjaak,<P>Ik vergeet hem niet aan te laten voor de au, trouwens ik denk dat ze mij gaan herkenen aan mijn Admirals T-shirt met members only freeseka fuckanaal+<P>Grapje <P>Greetings Admirals
Sjaak Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 from?? weet je ook hoe ik een andere epg kan ontvangen dan dat knullige ding van canal+ ja dat kan door de ontvanger op de desbetreffende provider te zetten vervolgens uit te schakelen en weer in te schakelen<P>kan ik de satlijst ook downloaden en/of uploaden? dit moet ook kunnen maar ik heb dit nog niet getest (druk bezig met de hum)<BR>Sjaak
frozen-sky Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Admirals, ik weet niet of je die files al had gestuurd, kan zijn dat mijn DNS/MX niet geheel in orde is (alhoewel ik dat betwijfel), heb in ieder geval nog nix binnengekregen op frozensky@nul.nu. <BR>(Oude adres werkt niet meer gezien gezeik met namezero.com). In ieder gaval een fijne vakantie toegewenst. Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Gast Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 Ik durf het haast niet te vragen maar doe het toch. Kan iemand mij alstjullieblieft ook zo blij maken met mijn pioneros ?<BR>eleroeri@worldonline.nl<P>Dank u wel en zo ...
Sjaak Geplaatst: 29 augustus 2001 Geplaatst: 29 augustus 2001 @Admirals Prettige vakantie en vergeet je ontvanger niet aan te laten voor de au of neem je hem mee....???<BR>Zie je nog wel op de Sat4all dag je kan me waarschijnlijk herkennen aan het Sat4all T-shirt wat ik aan /of bij me heb <BR>Sjaak
eriknino Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Hier nog ééntje die heel makkelijk blij gemaakt kan worden.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Beste frozensky,<P>Ik heb het nogmaals geprobeerd, zie je mail en succes er mee ik hoor het wel na mijn vakantie !! <P>Greetings Admirals
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 @Admirals: Ik heb helaas nog geen pionero software mogen ontvangen, zou je ze nog eens willen sturen naar marcoll50@hotmail.com<P>b.v.d.<P>marcoll
Gast Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 beste marcoll,<P>ik heb ze nogmaals naar je toegestuurd<P>greetings admirals
Aanbevolen berichten