frozen-sky Geplaatst: 30 augustus 2001 Geplaatst: 30 augustus 2001 Dank je Admirals. Heb ze nu wel. <P>Ik hoop dat ik deze link mag plaatsen. Hier staan de bewuste files tijdelijk. Kan niet precies zeggen hoe lang ze er blijven staan.<P>Gelieve niet ongevraagd te linken naar dit adres.<P><A HREF="http://145.18.215.35/sat/temp/pio/" TARGET=_blank>Pionero update</A> Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient. Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 HOI,<BR>het komt door de spaanse epg als de app uit is geweest en je doet hem aan op een spaanse zender dan lees hij eerst de spaanse epg waar taquilla de aanvallen mee stuurt oplossing is inderdaad om of de app aan laten of met een ned zender te beginnen tot dat de nl epg eropzit en weg probleem<BR>suc6<BR>falonso
Bocky Wocky Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Ik bergrijp dat ik voor deze update zowel een serial als een parallele kabel moet gebruiken. <BR>Mijn vraag:<BR>Zijn dit standaard kabels of nulmodem kabels.<BR>Nulmodem?, wat is dan de pin-bezetting?<BR>Ook heb ik blijkbaar een stukje software nodig om een backup te maken van de bestaande software, genaamd jtag_p.exe<BR>Waar vind ik dit?<BR>Enne, kan ik ten alletijden terug naar mijn oude software als ik vastloop met het uploaden van de nieuwe software?<P>Graag een reactie...<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Bocky Wocky Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 We hebben de gok maar genomen.<BR>De kabels zijn gewoon standaard serieel en parallel.<BR>We hebben nu een leuk engels menu, maar nog steeds geen TaQ..<BR>Doe ik iets fout?<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Hier ook nog 1 en ander te vinden <BR><A HREF="http://www.minsk2000.to/sattv/dynamit/download_pioneer.htm" TARGET=_blank>web page</A><P>Groeten.<P>Peter.
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 TAQ WERKT OP HET PIONERO 2.4 MAAR WEL VEEL PROBLEMEN C+ GAAT NAAR 2MIN OP ZWART EN ALS JE DE ZENDERS OPNIEUW GAAT INDELEN EN C+GAAT OP ZWART MOET JE DE DOOS OPNIEUW UIT EN AAN ZETTEN EN DAN BEN JE DE NIEUWE ZENDER INDELING KWIJT<BR>WIE HELPT MIJ WANT IK HEB GEEN C+ MEER EN MIJN ZENDERLIJST IS EEN ZOOITJE
Bocky Wocky Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Het na 2 min. op zwart gaan heeft volgens mij meer te maken met de files die gebruikt in combinatie met de spaanse firmware.<BR>In de bovenstaande link kun je altijd weer de originele software erop zetten.<BR>Ik heb hem alvast gedownload.<BR>See you !<P>B.W. There are 10 kinds of people in the world. Those who understand binary numbers and those who don't.
alejandro Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 het is me gelukt om hem ''om te bouwen'',<BR>alleen hoe krijg ik nu dat beeld weg dat vraagt of ik de film wil compra,als ik op ok druk dan is het fade to black...<BR>verder werkt hij wel goed,<BR>nogmaals dank voor de file falonso... Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 BEDANKT BOCKY WOCKY<BR>IK KRIJG OF TAQ NIET AAN DE GANG OF C+ VALT UIT METAU DATE MOOI GEKLOOI <BR>SEE YOU TOMORROW<P>=
Sjaak Geplaatst: 31 augustus 2001 Geplaatst: 31 augustus 2001 Ontvanger op een ned kanaal zetten uitzetten en vervolgens weer aanzetten dan naar een taq kanaal gaan misschien is er een andere methode maar die den ik nog niet tegen gekomen.<BR>Groeten,<BR>Sjaak
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 nou ik zoek me dus weer kapot hier in duitsland heeft er iemand een software die ook werkt ???????? even een mail, bedel, bedel,!!!!!! warmenhoven42@ compuserve.de
alejandro Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 als de info komt om te vragen of je de film wil kopen dan moet je op de nul drukken dan gaat het weg,<BR>hij loopt erg stabiel nu zelfs alle interactieve (spaanse) kanalen werken.<BR>o ja,gebruik duck<p>[ 01-09-2001: Message edited by: alejandro ] Vastberaden, geen arrogantie!
Gast Geplaatst: 1 september 2001 Geplaatst: 1 september 2001 beste falonso houw me aanbevolen voor de update pioneer <BR>zend astublieft.<BR>budina@chello.nl
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 de nieuwste puinhoop .<BR>sinds gisteren is er een nieuwe reset aanval van c*nl en c*fr aan de gang bij het zappen wordt het weer zwart.aan en uitschakelen en het gaat weer,wie heeft hier een anti reset file voor dit probleem.<BR>met de spaanse mediabox=pioneer gaat noch alles warmenhoven42@compuserve .de
Gast Geplaatst: 2 september 2001 Geplaatst: 2 september 2001 ik heb de update geprobeert werkt goed alleen geen beeld op taq wanneer formule 1 wordt uitgezonden iemand een iedee hoe dat kan
Aanbevolen berichten