Ga naar inhoud

[Pioneer] PIONEER 200 UPDATE

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

bij mij gaat op moment taq weer op zwart iemand soms de juiste picfile voor een goldkart

• Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om mij de benodigde bestanden te mailen? Thanks! bcnsat@cauberg.nl

Geplaatst:

Het zou voor die gene die niet zo technish zijn als er een beknopt overzicht zou komen in het nederlands voor de pioneer update<BR>want ik denk dat er genoeg mensen zijn die er problemen mee hebben met technish engels<P>ik schaar me zelf ook onder die mensen<P>buddy

Geplaatst:

IEMAND AL EEN GROENE BALK GEZIEN ZOALS BIJ DE REST VAN NEDERLAND ONGEVEER IK HEB NOG NIETS GEZIEN MET DE GEPATCHTE VERZIE WIE WEL laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0

Geplaatst:

beste mensen heb met succes de nieuwe firmeware gepatchd in miin pioneer<BR>200nl kanalen op nieuw ingelezen<BR>en taq doet het weer maar geen<BR>kiosk .<BR> vraag heeft er iemand wel de kiok kanalen?<P>buddy

Geplaatst:

ik heb ook geen kiosk en taq valt vaak weg en vraagt dan om smartcard wat voor files gebruik jij budina

Geplaatst:

heb nog wat<BR>hoe zit het met eurosport nl<BR>heb na pioneer patch de kanalen opnieuw ingelezen.<BR>en eurosport nl is er niet wel een eurosport<BR>waar je de taal op dut kan zetten is dat de nl eurosport.?<P>bud

Geplaatst:

zou gaarne ook pionera 2.4 willen hebben voor de test.<BR>grtz hendrik b<BR>hbsmit@home.nl wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Als je last hebt van uitvallen van het beeld gebruik dan Crazy Murdoc <A HREF="http://eendfiles.gotoo.com/" TARGET=_blank>http://eendfiles.gotoo.com/</A> wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <BR>Sjaak<P>ps <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> IEMAND AL EEN GROENE BALK GEZIEN ZOALS BIJ DE REST VAN NEDERLAND ONGEVEER IK HEB NOG NIETS GEZIEN MET DE GEPATCHTE VERZIE WIE WEL <HR></BLOCKQUOTE> heb hier ook nog niets gezien met de originele versie confused.gif" border="0

Geplaatst:

sjaak<P>moet je dan steeds opnieuw de patch<BR>laden als je taq wilt kijken<BR>of kan je de software van kiosk en taq te<BR>gelijk er in zetten ?<P>buddy<p>[ 05-09-2001: Message edited by: budina ]

Geplaatst:

Ik zou ook graag nog eens de software onvangen om nog eens te proberen het ging een beetje fout met mijn computer

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.