skw Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Bij mij werkt alles weer ik kan weer bellen en chatten.
Unetwork Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 er is trouwens een nieuwe versie te downloaden van skype Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
skw Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 ja, die nieuwe versie had ik dus al geinstalleerd en dacht dus dat het daar aan lag dat ik geen verbinding kon maken.
Unetwork Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 bij mij werkt alles weer 1 uur terug de nieuwste versie gedownload Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
paardengek Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Inderdaad, ben weer online met skype, met de oude versie. Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
joop905 Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Bron:NRC Skype: storing ligt aan Windows Archief: * overzicht - Meer medianieuws print artikel mail artikel AMSTERDAM (ANP) - De storing bij de internettelefoondienst Skype blijkt te zijn ontstaan na een update van het besturingssysteem Windows. Volgens Skype ging het mis toen na deze update in een kort tijdsbestek een groot aantal computers opnieuw werd opgestart. Dat is maandag bekendgemaakt. Na de massale herstart van computers kwam een programmeerfout in de netwerksoftware van Skype aan het licht. Het bedrijf heeft dit euvel inmiddels verholpen. Skype heeft over de hele wereld meer dan 220 miljoen klanten. Zij kunnen gratis of tegen zeer lage kosten bellen via hun computers, die rechtstreeks met elkaar in verbinding staan. Door de storing lag Skype er twee dagen uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen