Mike Philippens Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 Ik vraag me af...als ik nu een Casema kaartje in de winkel koop en ik pak 'm nu nog niet uit, hoe lang zou ik 'm kunnen bewaren? Is het zo dat dit soort kaarten (satelliet is denk ik hetzelfde systeem) pas beginnen met verlopen nadat je ze in een apparaat hebt gestopt? Of verlopen ze na een bepaalde tijd 'vanzelf'? Of is het zo dat winkelier doorgeeft welke kaartnummers hij verkocht heeft en die verlopen dan na 6 maanden oid? Gewoon een interessevraag. Ik kan me geen doel voorstellen voor het bewaren van een kaart.
Snurker Geplaatst: 16 augustus 2007 Geplaatst: 16 augustus 2007 al gebruik je ze na 5 jaar..en als het dan nog steeds Irdeto-2 is, dan werkt het altijd nog na de eerste automatische aktivatie Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Cool_Mod_E Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Tenzij in de tussentijd de masterkey/hashtable veranderd wordt (Die update blijven ze niet oneindig uitzenden). Dus: Waarschijnlijk gaat het wel goed, maar je loopt wel een risico.
EL PIÑO Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Volgens mij bedoelt hij het anders en gaat het hem er meer om of een kaart na een bepaalde tijd nog te activeren is, en dat is natuurlijk zo. Hij wordt pas aangezet als je hem in de ontvanger steekt. Bovendien moet je jezelf registeren bij Casema, anders is het beeld na 14 dagen weg. Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen