Ga naar inhoud


Nokia 9800S blijft maar in test gaan.


Gast Rabbit1

Aanbevolen berichten

Iets heel raars voor : na het opladen van een nieuwe kanaallijst (via mmedit van Humax naar Nokia getranformeerd) blijft de receiver altijd maar testen. Telkens als hij zou moeten starten (einde opstartprocedure) krijg ik test en daar gaan we weer. Iemand een oplossing?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan het zijn dat de Nokia geen zenders vindt? Zou een harde reset helpen?

Kan er mij iemand zeggen of een upgrade naar MA2.0 aan te raden is (nu 1.3), want ik heb ergens gelezen dat de receiver dan moeite zou hebben met de CI module (nu matrix revolution met TVV-kaart)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je antwoord. Ondertussen andere kanaallijst ingezet en ok.

Graag zou ik er de 2.09 inplaatsen maar ik slaag er niet in de download naar de receiver te doen. Kan je me zeggen hoe ik het meot doen (welk programma)?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Nokia 9800s heeft veel problemen met de nieuwere CI modules. Probleem lijkt de spanningsvoorziening te zijn van de PCMCIA connector. Hier is wel een simpele patch voor, maar dan nog zijn sommige modules gewoon niet stabiel. Mijn Nokia 9800s deed het alleen goed met de oudere Irdeto CI (die patchbare) en de Aston 1.03. De Aston 1.05 deed het alleen als de module met kaart een keer uit en ingestoken werkt. Zolang je de Nokia 9800s niet uitzette ging dit prima.

 

Het klinkt een beetje lullig, maar da's niet zo bedoeld. Koop een nieuwe CI ontvanger. Zijn niet meer zo duur. (Mijn Nokia 9800s kostte in 1998 even 1195,-). Een nieuwe kost een fractie en is veel sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te weten. Met een matrix revolution ucas 3.1 ook (enkel moet de receiver meestal één of meerdere malen opnieuw opgestart worden, waarom????).

Mijn probleem zit in de originele mediaguard cam van TVV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...