Gast Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik heb een Lenovo (IBM) T60 laptop. Nu zitten daar links op het eerste gezicht 2 identieke PCIMCA slots in. Maar de bovenste is toch anders dan de onderste. Na wat te hebben gegoogled, lees ik ergens op het www dat dit een Express PCI slot zou zijn. Is dat juist en wat kun je daar mee doen..? In de onderste past bijvoorbeeld mijn Vodafone Mobile Connect Card, maar niet in de bovenste.
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Een beetje snelheidswinst Klik Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gast Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Tja..interessant verhaal. Blijft de vraag: wat moet ik met die slot?. Wat zijn de toepassingen?
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Een kaart erin stoppen die zou kunnen profiteren van die hogere doorvoer snelheid. Ik zou me het volgende kunnen voorstellen: Grafische kaarten SCSI kaarten TV kaarten Maar of je er ook echt wat aan hebt weet ik niet. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Jap Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Het betreft een ExpressCard slot en dat andere is gewoon een Type II PC-Card slot (PCMCIA is een oudere benaming). Hier passen speciale ExpressCard kaartjes in. Deze zijn gebaseerd op de PCI Express bus technology, maar zien er uit als PC-Cards (maar dan iets korter). Deze worden toegepast voor o.a. gps-ontvangers en tv-kaarten, AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55) DSR2210 : 19.2 - 28.2
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 dicht purren.. is een gedurfde nieuwe slot die enkel als je de CI's hebt fijn te gebruiken zijn, ander niet over nadenken cheers The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen