Ga naar inhoud


[Pioneer] updaten


Gast

Aanbevolen berichten

als ik de eeprom sectie wil updaten uit b.v secondgeneration1430 esp krijg ik een melding van bad eepromfile! the line lengt 0 is incorrect wat moet ik daaraan doen of moet ik een hele andere file hebben meer files staan niet in secondgeneration1430 esp wie weet meer voorheen heb ik telkens de eeprom tekst file van pioneer er in gezet omdat niets anders wil openen maar dat werkt in zo verre dat ik telkens een kwartier per uur wordt uitgeschakeld met alle files die er maar te vinden zijn dus wie helpt en weet raad

Link naar reactie
Delen op andere sites


Op de spaanse zenders zijn een nieuwe reeks aanvallen bezig die een "Inserte tarjeta abonado (ITA)" / insert smartcard melding geven. Vervolgens doet de deco niets meer en gaat vanzelf na een tijdje uit (hoef je zelf niet op te staan om 'm aan en uit te zetten smile.gif" border="0. <P>Bij de 2e versie firmware van dynamit zie je de ita niet. Waarschijnlijk omdat deze versie ook niet om een kaart vraagt bij FTA zenders. Volgens een spaans forum doet deze file:<BR> <A HREF="http://pub74.ezboard.com/fintercambiodigital2frm3.showMessage?topicID=515.topic" TARGET=_blank>http://pub74.ezboard.com/fintercambiodigital2frm3.showMessage?topicID=515.topic</A> <P>het wel goed. Ik heb 'm niet geprobeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

BEDANKT SATVOGEL VOOR JE FILES MAAR DIE HAD IK ZELF OOK AL IK HEB ZE WEL GEPROBEERD NET MAAR HIJ VIEL WEER UIT (HIJ VALT NU UIT TUSSEN HALF EN KWART VOOR IK HEB GELIJK GEKEKEN NAAR DIE FILE VAN PIONERO WELKE TXT FILE MOET JE NU LADEN BIJ PIONEER ENG SPAANS 1 WANT ZE DOEN HET NIET IK HEB ZELF TOEN DE TEXT FILE VAN PIONERO ER OPGEZET EN DAT WERKTE WEL P.S HEB JIJ SOMS DE ORGINELE SOFTWARE VOOR EEN PIONEER 100NL BIJ MIJ WAS HET LOGGEN NIET GELUKT<BR>ALVAST BEDANKT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...