Gast Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Hallo, Ik heb momenteel een draadloze US Robotics router, die werkt prima, maar ik wil mijn dreambox draadloos laten werken, zou dit lukken met USR 5451A (zie bijlage) Acces Point de technische gegevens kan je hier vinden : http://www.usr.com/support/5451a/5451a-du-ug/index.html alvast bedankt ! Timmeke
de Steef Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Er vanuitgaande dat je de 5451a via een kabel wil koppelen aan de dreambox, dan gaat dit denk ik niet werken. Ik heb zelf de 5451 ook en je kan hem alleen maar als AP gebruiken, niet als AP client Zelf heb ik heb ik ook de voorganger de 5450 (had een defecte voeding en toen heb ik een nieuwe gekocht, later van USR GRATIS een nieuwe voeding ontvangen, wel een super service daar) deze heb ik wel gekoppeld aan een ander apparaat. de 5450 heeft wat meer mogelijkheden. Mijn ervaring is wel dat je dezelfde merken moet gebruiken als je zo'n draadloze brug wil maken. Naar zolder heb ik AP USR5451 ontvanger USR5450 Naar een kast in huis heb ik AP Linksys WRT54G ontvanger WAP54G de WAP54G koppelen met de USR5451 is mij niet gelukt succes Erik
Simean Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 Ik heb hier een Belkin Wireless G gaming adapter, plug en play als je netwerk niet beveiligd is. Anders even wat instellingen goed zetten en werkt perfect. Was eerst aan het kijken voor een WET45G maar die zijn nergens op stock :| Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen