Gast Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Ik kan met geen mogelijkheid de nederlandse zenders krijgen op deze reciever ook niet het FTA kanaal BVN. hij zit aangesloten op een bestaande instalatie (mijn reciever doet het wel) en is voorzien van een matrix cam. Wel ik ontvang ik een aantal TP met spaanse zenders (FTA's)en de ned.regionale omroepen.Maar op het TP waar de ned zenders zich bevinden helemaal nix zelfs geen FTA's heb ik een onvangst van 100% Wie weet een oplossing..... groet Jaap
Tisnix Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Hallo Jaap, welkom op dit board! Staat BVN wel in de zenderlijst? Het kan zijn dat de transponder (nog?) toegevoegd moet worden op Astra 1 (19gr.); 12574 / 22000 / H / 5/6. Scan deze transponder dan handmatig en de zender moet gevonden worden. Misschien moet je alle Nederlands transponders dan toevoegen en scannen. Staat BVN wel in de lijst en klopt de transponder, dan snap ik niet dat je hem niet ontvangt. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Gast Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Hallo, Bedankt voor je reactie. Ik woon sinds kort in Spanje en voordat ik ging verhuizen had ik deze reciever ook al, toen met alle ned.ed.zenders. Nu woon ik in een app. met een signaal van de sat. (astra 19.2) op de kabel. Ik dacht altijd dat signaal van de sat alle TP's bevat. Wat ik niet begrijp is, dat ik wel een paar andere TP kan ontvangen met andere zenders en niet de TP van de ned. kanalen.Wat wel vreemd is dat ik de gevoeligheid van de LNB steeds moet veranderen voor de ned TP's dan is het onvangst weer 100%. Maar ik kan nix zien. Ik hoop dat je allemaal nog een beetje kunt volgen. groet Jaap
Tisnix Geplaatst: 17 augustus 2007 Geplaatst: 17 augustus 2007 Nee, dat kan ik niet volgen...kan het zijn dat de schotel is afgestemd op Hispasat, dat is voor Spanje wel de sateliet zou ik denken. VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Gast Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Nee ik weet zeker dat astra is,omdat ik wel aantal kanalen heb die op de astra zitten Ik begrijp het zelf ook niet. Misschien probeer ik voor proef maar eens een andere reciever.....Misschien ligt het daar aan en heeft die de container reis niet overleefd, al twijfel ik hieraan. Misschien heeft nog iemand een tip... groet Jaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen