René Verbiest Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Ik was natuurlijk op de hoogte van de ziekte van Jos, maar ik dacht "Met een jaartje is hij weer in remissie, net als Frank, 10 jaar eerder." Natuurlijk tegen beter weten in, maar toen ik het gisteren vernam, wist ik niet wat ik hoorde, "Zo snel al?" was mijn eerste reactie. Dit doet heel erg pijn, heel veel. Jos, rust zacht en Frank, jij, heel veel sterkte toegewenst.
Gerdy Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Citaat: In Belgie is hij misschien niet zo'n bekent figuur (is hier momenteel zelfs nog niet in 't nieuws geweest), maar je hoeft hem maar 1 keer gezien te hebben, het is een man die je bijblijft. Wablief? Jaren aan een stuk was "Wedden dat" een van de meest bekeken programma's in Vlaanderen! Ik heb er in elk geval onvergetelijke herinneringen aan: HIJ maakte een programma boeiend; HIJ zorgde voor de kijkcijfers; HIJ kluisterde de kijkers aan het scherm. "Wedden dat" gisteren was als "De Kampioenen" vandaag! Gerdy
minplus Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Jos was zo iemand bij wie je keel samenknijpt als je hoort dat hij overleden is ook al heb je hem nooit persoonlijk gekend. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Gast Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Jos woont bij mij om de hoek en het is vreemd dat zo een man in 1 keer weg is. Jos heeft nooit sterallures gehad en was naar iedereen altijd open en vriendelijk. Ik vond hem samen met Mies Bouwman 1 van de opvallendste persoonlijkheden van de tv. Ik wens Frank veel sterkte.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen