Ga naar inhoud


[Pioneer] Kanalen inlezen..


Gast

Aanbevolen berichten

G'Day All,<P>Ik heb sinds een paar dagen een dubbele LNBF op de schotel geplaatst, zodat ik ook kan kijken wat ik op de Hotbird kan ontvangen. Mijn probleem is het volgende: Als ik kanalen van de Astra ingelezen heb, en ruimte gemaakt heb voor de kanalen van de Hotbird, dan worden alle kanalen overschreven door de Hotbird kanalen. Ik kan dus geen kanalen van beide satellieten tegelijkertijd opslaan in het geheugen van de Pioneer DBR-s100NL2. In de zeer summiere beschrijving van de Pioneer is niets te vinden over dit onderwerp. Ik gebruik dus de optie kanalen toevoegen vanuit het menu, wat doe ik verkeerd? Is er een mogelijkheid om de eerst 500 kanalen te locken, zodat die niet overschreven worden. Ik heb de c*n*l+ methode gebruikt om kanalen in te lezen en de willekeurige methode, maar geen van beide behoud zijn instellingen, zodra er kanalen vanaf de Hotbird ingelezen worden. Alvast bedankt voor jullie antwoorden!!<P>Greetz, BigBud.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb het geheel eens uitgeprobeerd en het werkte als een speer. Bedankt voor de tip Elvis!! Ik heb ondertussen ook een Palcom DSL-2100 CI gekocht en ben daar nu een beetje mee aan het experimenteren. Dit is echt een hele leuke reciever, al moet je er wel een losse cam bij kopen, maar dit is echt een razend snel beestje met heel veel mogelijkheden. Misschien een tip voor de minder bedeelden onder ons. ;-)<P>Greetz, BigBud.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...