Ga naar inhoud


[Pioneer] advies


Gast

Aanbevolen berichten


Beste Meto,<BR>er ook al ingetrapt met een pioneer, had maar een humax aangeschaft.<BR>Zelf heb ik ook een pioneer en heb er spijt van, gebruik hierbij een gold-card en programer er is dan helaas met een goede key allen c+ tekrijgen. Wil je meer dan moet je de software in je pioneer aanpassen, hier is zeeeeeer veel over telezen.<BR>Succes een groet uit salland.<BR>Frank V.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@meto Voor de pioneer kan je 3 type kaarten gebruiken Fun,Jup-2 en Gold ik zou de Gold willen aanraden (goede files voor fun en Jup-2 zijn schaars)Verder zou ik geen gold progger nemen die is wel makkelijk maar als je later nog andere kaarten gaat proggen moet je "weer" een andere kopen neem een VP-20 van willem nog goedkoper ook!!! Gebruik het programma ChipCat oom de boel te beschrijven. Verder nog een tip spit dit board maar eens uit (ben je wel een weekje zoet maar wel wijzer)<BR>Groet,<BR>Sjaak wink.gif" border="0wink.gif" border="0 <P>p.s.voor VP-20 zie <A HREF="http://www.******.org" TARGET=_blank>www.******.org</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...