Gast Geplaatst: 26 september 2001 Delen Geplaatst: 26 september 2001 sinds kort heb ik een dbr-s110nl nu wil ik vragen of iemand mij advies kan geven over welke programeer en soort kaart ik hier voor moet kopen <P> bij voorbaat dank metin@home.nl Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Delen Geplaatst: 26 september 2001 Daar zit toch een orgineel kaartje bij?<P>Henri. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 26 september 2001 Delen Geplaatst: 26 september 2001 Beste Meto,<BR>er ook al ingetrapt met een pioneer, had maar een humax aangeschaft.<BR>Zelf heb ik ook een pioneer en heb er spijt van, gebruik hierbij een gold-card en programer er is dan helaas met een goede key allen c+ tekrijgen. Wil je meer dan moet je de software in je pioneer aanpassen, hier is zeeeeeer veel over telezen.<BR>Succes een groet uit salland.<BR>Frank V. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 september 2001 Delen Geplaatst: 27 september 2001 pioneer slechte keus?? de mijne doet het prima en niet alleen maar anaal+, dus er is hier ook een tevreden pioneerbezitster! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2001 Delen Geplaatst: 28 september 2001 Op zich is de Pioneer helemaal niet zo'n slechte ontvanger alleen zorg er dan net als Fabianne voor dat je de goede files op je GW hebt staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2001 Delen Geplaatst: 28 september 2001 oke maar nu:"het antwoord op mijn vraag welke kaart en programeer moet ik nu aanschafen dat is dus mijn vraag??????????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 28 september 2001 Delen Geplaatst: 28 september 2001 oke maar nu:"het antwoord op mijn vraag welke kaart en programeer moet ik nu aanschafen dat is dus mijn vraag??????????? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Johan45 Geplaatst: 28 september 2001 Delen Geplaatst: 28 september 2001 Goldprogrammer met de softw.gold140.<BR>Goldkaart (GW)Pic 16f84 en 24c16 eeprom.<P>Kijk voor meer uitleg anders even bij de site van Duwgati <A HREF="http://satpages.da.ru" TARGET=_blank>http://satpages.da.ru</A> <P>suc6 Johan. Vult u rustig aan !!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sjaak Geplaatst: 29 september 2001 Delen Geplaatst: 29 september 2001 @meto Voor de pioneer kan je 3 type kaarten gebruiken Fun,Jup-2 en Gold ik zou de Gold willen aanraden (goede files voor fun en Jup-2 zijn schaars)Verder zou ik geen gold progger nemen die is wel makkelijk maar als je later nog andere kaarten gaat proggen moet je "weer" een andere kopen neem een VP-20 van willem nog goedkoper ook!!! Gebruik het programma ChipCat oom de boel te beschrijven. Verder nog een tip spit dit board maar eens uit (ben je wel een weekje zoet maar wel wijzer)<BR>Groet,<BR>Sjaak <P>p.s.voor VP-20 zie <A HREF="http://www.******.org" TARGET=_blank>www.******.org</A> Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten