Gast Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 ik heb de laatste zenderlijst van joske( begin augustus ) in mijn dreambox staan, nu is de bundesliga weer begonnen maar kan geen één wedstrijd kijken, premiere direct 1 en zo staan er allemaal in maar zie hier alleen films op. Zijn deze wedstrijden op andere kanalen te zien en is er misschien een zenderlijst waar deze kanalen in staan of veranderen deze wekelijks ivm codering, veiligheid etc maatregelen.
oudeis Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Staat het Premiere Sport Portal er dan niet meer bij? (hint: ga naar het portal en druk op groen)
Gast Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik kan me misschien vergissen maar premiere heeft toch geen bundesliga rechten meer?!! dat is allemaa naar Arena gegaan.. gr
appie39 Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 @Sinbad, Voetbal is weer terug bij Premiere. ----- Wavefrontier T90, 2 X Dreambox 8000 ( DVB-S & DVB-C ), Sky Italia, Tivusat, Ziggo -----
jvd1971 Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Ik heb bij mij ook de settiingslijst van Joske erin. premiere sport-en dan inderdaad de groen knop. Nu kan je een selectie maken mbt de wedstrijden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen