Gast Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 Heeft er al iemand geprobeerd een andere harde schijf in de digibox te steken van meer dan 160 GB.Als ik dat zou doen gaat hij dan nog gaan.
kenis Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Het kan werken als het toestel ongeformateerde disk zelf gaat formateren, anders vrees ik er voor. Let wel, als je het probeert is de kans groot dat je je garantie kwijt bent Vu+ Solo 2Telenet HD Digibrolx
-FreeRider- Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Je zou de schijf er uit kunnen halen en deze dan aan een PC kunnen aansluiten. Wanneer een diskimage tool zoals Ghost de indeling herkent dan kan je een image ervan maken en deze op een nieuwe, grotere schijf terug kunnen zetten. Hopelijk detecteert de box dan de juiste grootte en werkt het... Ikzelf heb geen telenet maar als ik het zou proberen zou ik het op deze wijze doen. DM8000 : DVB-C, DVB-C/T, DVD, 1TB PC : TBS6980, TBS6680 Samsung 40" 6800 Series, UPC CI+ Big BiSat met 10 x Alps Quad, 4 x Satconn 10/1
Moderator Matchless Geplaatst: 22 augustus 2007 Moderator Geplaatst: 22 augustus 2007 Citaat: Je zou de schijf er uit kunnen halen en deze dan aan een PC kunnen aansluiten werkt niet altijd. Bijv de Xbox zet een code in het eeprom geheugen van de schijf zodat hij niet te wisselen is. Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen