Ga naar inhoud

[Pioneer] Steek kaart met Pioneer 110

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds vandaag op c+ en de nederlandse zenders<BR>de bekende steek kaart in je @** problemen<BR>zijn er meer die hier last van hebben ?? Dit alles gebeurt met aueend op gw<P>ps.<BR>dit probleem heb ik niet want ik heb zelf geen pioneer maar is voor een kennis zonder internet.

Geplaatst:

Bedankt sjaak zal ff kijken<BR>ps wie weet er een duidelijke handleiding om<BR>zo'n bak van een sw update te voor zien ????<P>Bij voorbaat dank

Geplaatst:

@ Sjaak <BR>ik heb de zip file alleen maar de 2 Bestanden<BR>en geen nl uitleg ????

Geplaatst:

als die file niet lukt moet je de nieuwe angel file proberen die werkt op mijn 100 nl<BR>maar heb geen taq meer<P>veel succes

Geplaatst:

Ik had ook eerst het probleem dat geen van de files werkte op mijn pioneer. Nu ik de crazy murdock files van 09-10 bij duck gedownload heb werkt alles weer perfect.

Geplaatst:

heb het ook gecontroleerd en het klopte als een bus.de nl kanalen geven na een paar seconden steek smartcard in.heb diverse files al geprobeerdmaar het probleem blijft met de pioneer.zelf met de antiresetfiles werkt het niet naar behoren.Maar ja de aanhouder wint in dit geval natuurlijk want ik heb nog tig files te gaan.Maar is geen specifieke eend geval zoals boven wordt vermeld,maar hij doet het met alle files die ik tot dusver gebruikt heb.<BR>grtz hendrik b

• 3 weken later...
Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.