cor nelis Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 probleem met astra 2 signaalsterkte loopt van 99 procent naar 10 procent astra 1 en hotbird blijven gewoon netjes op 99 procent staan (visiosat schotel)kan het zijn dat astra2 wel last heeft van een flinke boom in de tuin van de buurman en de twee andere satelieten niet, is dat mogelijk want voor de rest heb ik alles uitgeprobeerd. topfield pvr 5000 rebox 9000 250gb & visiosat g4 , cam aston 1.07.
edbe Geplaatst: 18 augustus 2007 Geplaatst: 18 augustus 2007 dan zal het hoger op moeten gaan zoeken of een boompje omzagen.... ik had zelf ook last van mijn eigen bomen in de achtertuin. ik heb altijd m'n schotel hooguit 2 meter van af te grond gehad, maar nooit een enkel probleem gehad. sinds ik verhuis bent, dacht ik dat ik weer mijn schotel laag kon zetten...dus niet...heb dagen problemen gehad met het zoeken van Astra2... dus heb nu mijn schotel aan de muurgevel hangen...en nu kom de Astra2 beter door dan ooit........ --------------------- Clarke-Tech 2100+ usb Visiosat G6 (5w-5o-13o-19o-23o-28o) CD kaart & TVV kaart 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen