Ga naar inhoud


[Pioneer] Resultaat patch met pionero


Gast

Aanbevolen berichten

Na de goede ervaringen met mijn humax, heb ik gedacht dat mijn pioneer ook eens aan een update toe was smile.gif" border="0<BR>Gaat dus redelijk gemakkelijk: deksel er af, pinnetje 2002 met ground verbinden, parallel en serial aan de computer, pionero starten en patchen die hap.<BR>Het werkt wel redelijk goed, maar niet zo optimaal zoals in de readme beloofd is...<BR>Okay, het is maar experimenteel, en ik maak me er ook niet zo druk om, maar ik was toch benieuwd of het iemand gelukt is om verder te komen.<P>Ik heb pionero 2.0beta4 gebruikt, met volgende firmware: <A HREF="http://www.minsk2000.to/sattv/dynamit/Pioneer_eng_sp_02.zip" TARGET=_blank>http://www.minsk2000.to/sattv/dynamit/Pioneer_eng_sp_02.zip</A> <P>Wat wel gaat:<BR>De Taquila's zijn weer zichtbaar.<P>Wat niet gaat en volgens readme zou moeten gaan (copy&paste):<BR>1. Support All Weekly EPG - French, Spanish, Italian, Polish, Datch.<BR>2. Support All Two Program EPG - French, Spanish, Italian, Polish, Datch.<BR>3. Support function "E" channel list on ALL providers - French, Spanish, Italian, Polish, Datch.<P>EPG gaat alleen bij NL en de tekst is pools frown.gif" border="0<P>Moet ik de eeprom soms ook programmeren? Ik heb namelijk een probleem met het formaat van de file eeprom.txt. Formaat voor Pionero is blijkbaar anders.<P>bij voorbaat dank,<BR>Chrz, Olaf

Link naar reactie
Delen op andere sites


als je hem nu op een bv spaans kanaal zet en dan even uit met de ab en dan weer aan dan zal je zien dat je spaanse epg hebt.<BR>idem met ita en fra,<BR>het nadeel van de versie die jij gebruikt is dat hij bij mij veel vast loopt,ik heb nu de versie die je bij duck vind en die loopt stabiel maar alleen met de nl epg,maar wel met taq.

Vastberaden, geen arrogantie!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...