Marc put Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Wij hebben hier in huis twee pc's staan waar de kinderen vrolijk op tokkelen. Nu de kinderen groter worden beginnen deze ook vrolijk filmpjes en videoclips te downloaden waardoor wij vlug aan onze maandelijkse downloadlimiet zitten. Ik wil onze kinderen ontmoedigen door een lage downloadsnelheid om teveel aan videostreams te downloaden. Mijn vraag: Bestaat er geen software (waar de kinderen dan geen weet van hebben) waarbij je per pc de downloadsnelheid zelf kunt instellen ? Marc DM800PVR - met OpenPLI. Vu+Duo2 - met OpenPLI
Alventali Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 Daar zijn programmatjes voor. B.v netlimiter maar die is niet gratis. Trafic shaper xp is wel freeware maar ken dat programma niet. Mischien zijn er hier mensen die het wel kennen. Maar ik zou ook voor de aardigheid eens kijken naar andere internet providers bij jou in de regio. Mischien bieden die wel een gelijkwaardig abbonement aan waar geen limiet op zit. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Gast Geplaatst: 19 augustus 2007 Geplaatst: 19 augustus 2007 In plaats van het softwarematig te doen zou je een router kunnen gebruiken waarbij je de bandbreedte per pc kunt instellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen