Martijntje Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Ok, top en bedankt voor je antwoord. Het menu blijft dus exact het zelfde, of moet anders zijn ? BVD, martijn
Gast Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Het menu van de Kathrein blijft gelijk, alle wijzigingen van SF Team zitten "onderhuids" en zijn dus zonder telnet/FTP etc. niet zichtbaar.
MacGuinness Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik krijg de KD kanalen van astra 23,5 niet ingelezen. iemand ervaring? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
gerard64 Geplaatst: 29 augustus 2007 Geplaatst: 29 augustus 2007 Ik ook niet, maar ook de kanalen op de Astra2 niet (BBC HD). Die doen het prima met het originele image (1.03), maar niet meer met de SFimage. Het lijkt erop dat er een driver volledig crashed, waardoor de tuner niet meer reageert. Zappen is na een zoekaktie ook vaak niet meer mogelijk.
Gast Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Al geprobeerd om een bestaande kanalenlijst er in te zetten?
gerard64 Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Dat wilde ik doen, maar heb geen bestaande lijst die volledig is. Kon zo gauw ook nergens een bestaande lijst van iemand anders vinden. Mocht er iemand zijn die een bestaande lijst heeft met in ieder geval Astra2 en 3 dan ben ik dankbaar! Ik zal ook eens kijken of ik het met de hand kan toevoegen.
MacGuinness Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb geprobeerd ze handmatig in te voeren. DAT lukt mij dus niet. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Martijntje Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Ik heb ook wel de nodige ervaring met oa een Dreambox, maar ik vind voor de kathrein niet echt de nodige programma,s. Via FTP moet dus wel mogelijk zijn, begrijp ik. Moet er maar eens veel tijd in steken,of ik wacht tot de hd-pvr er is. |M
gerard64 Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Handmatig lukt ook niet. Er is wel een settingseditor, maar daar kun je heel weinig mee. De ontvanger gebruikt .dat files waarin de informatie staat (geen XML of zo). Mocht iemand weten hoe je deze files kunt lezen en eventueel aanpassen, dan hoor ik dat graag. Originele image terugzetten en kanalen inlezen kan wel, maar je kunt dan de settings niet downloaden? (of heeft de box dan ook een IP adres??).
Gast Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Settingslijst staat in /config/ en bestaat uit de volgende bestanden: - property.dat - series.dat - timer.dat - service.dat - sat.dat - msp5000.cfg - favorite.dat - carrier.dat Haal deze uit je Kathrein via FTp, bewerk ze met de sat-editor (dit is, nog, niet veel bijzonders) en zet ze terug in receiver. Vergeet niet de rechten (755) te zetten. Zou moeten werken, bij mij wel.
gerard64 Geplaatst: 30 augustus 2007 Geplaatst: 30 augustus 2007 Ok, Ik heb de config bestanden overschreven met een download vanaf Boxcracker (http://ulc.boxcracker.us/index.php?subcat=46&sorttype=hits&sortorder=A&ENGINEsessID=c5a88189d95f4690a6852bc574886c1c) (ik hoop dat deze URL mag?), en daarna opnieuw laten zoeken (na opnieuw opstarten natuurlijk) en met resultaat! BBC HD doet het nu (en er werden nog veel meer kanalen wel gevonden, die eerst niet gevonden werden). Even de addon geupload naar de box (werd netjes geinstalleerd). Had daarna even beeld op P..... HD en Disc... HD. Maar steeds een seconde of 2 en daarna niet meer. Ik blijf het nog even proberen. Een Euro1080 kaartje (met EXQI actief) in een zeer oude Irdeto module (opnieuw geflashed ooit met het een of ander) en ook dat werkt zelfs.
Satlook Geplaatst: 31 augustus 2007 Geplaatst: 31 augustus 2007 Ik heb hier wel een lijst voor Triple dragon voor je maar dat is : services.dat. Daar heb je niks aan denk. DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Gast Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 waar kad ik die files om te flashen vinden? als ik die usb er in heb gedaan moet ik die menu knop vast blijven houden? die van mij gaat nu naar emergency boot.....dan emergency menu.
Adriano Geplaatst: 4 september 2007 Geplaatst: 4 september 2007 Ik heb helaas maar een USB stick van Dane-elec en die werkt niet. Nu wil ik een nieuwe gaan kopen, maar weet niet welk merk er wel werkt op de ufs 910. Welke merken doen het wel op de Kathrein? Ook nog een vraag over de files die op de usb stick moeten staan. Ik heb de 4 files gedownload bij het sf-team maar inplaats van de emergency zie ik dat er ook wel een config file wordt gebruikt, welke moet ik nu hebben? Toshiba 46RV555D Pioneer VS-922 + WharfedaleDM8000 S-C-T OpenATV 4.1Archsat 85 triple Astra plus Hotbird en een draaibare Triax 88cm
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen