Ga naar inhoud


klokje scherper in de relook


NL1PDV

Aanbevolen berichten

Relooker,

 

Als je telnet cmd gebruikt om dus het klokje helderder te krijgen werkt dit dus goed.

 

Nu werkt dit wel , alleen als je de relook weer uit zet is het weer als vanouds , het cmd zou dus ergens in een eoa script gezet moeten worden maar waar ??

 

Ik zie dat het cmd verwezen word naar de map dev/tts en daar staat ook de 1 in die jij in de regel gebruikt.

 

Ik heb de cmd regel zo aan gepast zonder de map omdat ik in die map werk ..

 

 

Ik heb hier de regel ingezet maar het werkt niet misschien dat ik het te zwart wit bekijk maar weet jij zo waar dit cmd regeltje neer gezet kan worden om dus voor altijd een helder klokje te krijgen ??

 

bedankt alvast ..

M.vr.gr Peter - de NL1PDV
VU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscam
uit de Friesche Havenstad Harns
Triax 80 cm 19.2 - 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
Relooker,

Als je telnet cmd gebruikt om dus het klokje helderder te krijgen werkt dit dus goed...


Hier zijn 2 onderwerpen door elkaar:

Het bericht dat ik geplaatst heb met 'job ledwarn ..' was een antwoord op de vraag van p0ske
ivm. de blauwe Led op de Aan/Uit knop. Heeft niks te maken met helderheid van het klokje.

vg
__________
relooker
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Weet iemand aan welke scripts je de commando's toe kunt voegen? Ik dacht dat ik het in /var/bin/init.d moest zoeken, en heb wat zitten proberen. Zonder resultaat. Ik dacht dat per runlevel zo'n script afgetrapt werd. Nu is natuurlijk alleen de vraag welk rublevel bij welke power-mode hoort....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...