Toprak Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 HI, ik wil mijn DM500 op mijn TFT scherm aansluiten via VGA of DVI is dit mogelijk via een scart converter? wat is het beste qua kwaliteit of zijn er aandre mogelijkheden? Alvast bedankt voor de antwoorden. Groetjes,
Ou-Tannu Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 hmm standaard schematje van internet heb ik geprobeert.. maar dat werkte dus niet ik denk dat er weinig anders op zit dan zo`n converter doosje te halen ala 100 euro :? Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Toprak Geplaatst: 20 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 20 augustus 2007 Citaat: hmm standaard schematje van internet heb ik geprobeert.. maar dat werkte dus niet ik denk dat er weinig anders op zit dan zo`n converter doosje te halen ala 100 euro :? dat is duur voor een convertertje
Gast Henri Aalten Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Ik heb het ook geprobeerd, met een bestaand kabeltje helaas het werkt niet!!!!!
Ou-Tannu Geplaatst: 26 augustus 2007 Geplaatst: 26 augustus 2007 Citaat: Citaat: hmm standaard schematje van internet heb ik geprobeert.. maar dat werkte dus niet ik denk dat er weinig anders op zit dan zo`n converter doosje te halen ala 100 euro :? dat is duur voor een convertertje Yep als iemand goedkope werkende oplossingen heeft :') Philips LNB, 60cm pan, HVR-5500 DVB-S/S2/C/T, Cinergy HTC stick DVB-C/T, FS DVB-T stik HVR-5500 -> CDS/TVV / Ziggo Digitaal Cinergy HTC -> Ziggo Digitaal / FM FS DVB-T -> Digitenne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen