Gast Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Vorig jaar heb ik nieuwe software op mijn TF5000PVR geplaatst. Vanaf dat moment werkt het linkergeluidskanaal niet meer en ben ik telkens de nieuwste instellingen kwijt. Nieuwe zenders die ik ingeladen had, staan er niet meer in als ik het systeem opnieuw aanzet. Ik had voor mijn kinderen dagelijks het sinterklaasjournaal geprogrammeerd. Hoe vaak ik dit ook verwijder, na het uit en aanzetten wordt nog steeds dagelijks op dit tijdstip een opname gestart. Idemdito met de klok die bijgezet is. Na het uitschakelen staat alles weer anders. Heb ondertussen de fabrieksinstellingen teruggezet; diverse malen nieuwe software erop, maar helaas.... Wie kan mij helpen?
Jorgen Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Welkom op het Sat4all forum. Ik geloof dat sommige verkeerde instellingen / fouten ook wel eens in een opname bewaard kunnen blijven. Wie weet helpt het als je behalve de fabrieksreset ook de eventuele oudere opnamen verwijderd of zelfs de schijf helemaal formatteerd. Doe dit natuurlijk wel pas nadat je er zeker van bent dat het niet erg is dat je die opnamen kwijt bent of je tenminste gezien hebt wat je zien wilde. Wellicht kan een van de andere, gevorderde gebruikers hier je nog een andere oplossing vertellen. Het is daarom raadzaam even te wachten met wat ik voorstel tot iemand anders ook gereageerd heeft. Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 QuadPapa & Mama †
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen