Skysurfer Geplaatst: 20 augustus 2007 Geplaatst: 20 augustus 2007 Als ik de 6233 in de handsfreeset doe gaat de verlichting nog steeds uit. Hoe laat ik die continu branden? Skysurfer
ReBr Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Ik heb geen carkit, maar wel een Nokia 6233. Verlichting is een flink nadeel van dit toestel, scherm is maar zeer kort verlicht als je een toets indruk, amper tijd om even te kijken op het scherm. Maar in de carkit kan je proberen bij de weergave instellingen (of bij profielen) De Energie spaarstand, en Slaapstand uit te zetten. (bij mij werkt dit allebei niet, om de verlichting iets langer aan te laten bij normaal gebruik, best wennen, na een Sony Ericsson T610, welke een minuut blijft branden)
pascalletje Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Bij instellingen en dan accessoire instellingen kun je dat volgens mij vinden... Dreambox 8000 / Dreambox 800 / Dreambox 500HD
Skysurfer Geplaatst: 22 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2007 Laat maar. Ik heb Nokia al gemaild en dit is niet in te stellen. Jammer. Skysurfer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen