Ga naar inhoud

Nog steeds vastlopers met mijn Inverto

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik begin een beetje hopeloos te worden, zoals ik in een eerder bericht heb geschreven loopt mijn ontvanger steeds vast (freeze frames). Ik heb mijn Matrix Revolutions laten programmeren van MRV2.25 naar Ucas V3.1 maar het lost niets op. Inmiddels alle software versies al een keer geprobeerd, ben inmiddels weer terug bij V1.3 rev....230. Ontvanger is erg traag met zappen en beeld staat regelmatig vast...

Wat nu???

Geplaatst:

Als je alles al gedaan hebt, zoals een frabrieksreset + reboot, dan bestaat nog de mogelijkheid dat de CAM echt slecht werkt, het is uiteindelijk ook elektronica, samengeperst in een smal bakkie.

Heb je niemand in de buurt die even een andere CAM "te leen" heeft?

Ik heb ooit wel eens een vastgelopen CAM gehad doordat de HDD te warm werd.

Als dit gebeurt en je voelt eens aan de module?

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Geplaatst:

Jos, als het aan de cam ligt, wat voor cam kan ik het beste kopen? Ik lees wisselende berichten over diverse cam's...

Groeten Jerry

Geplaatst:

Hallo Ik zou als ik jou was eerst Ucas 3.0 er op zetten die werkt naar mijn inziens beter dan 3.1 maar dat is mijn ervaring. Als dat niet goed werkt kan je altijd nog een aston dual module kopen

• Moderator
Geplaatst:

een aston dual loopt ook wel eens vast hoor. Maar da's dan een kwestie van even eruit en weer erin en het werkt weer.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Ik heb ook niet gezegd dat het merk en type, in dit geval een Matrix Revolutions, slecht is.

Bij de Inverto is het een soort Russische roulette, afhankelijk van de firmware, welk type CAM het beste scoort.

Bij de jongste FW scoort de Mediaguard CAM blijkbaar weer beter.

Een CAM kan wel defekt raken, bijvoorbeeld als ie te heet is geworden in de Inverto. Dus al zou je de CAM vervangen door een zelfde type (veel goedkoper dan de Aston dual), dan zou dit een verbetering kunnen zijn. Het probleem is wel dat je het niet zeker weet, dus even een CAM van iemand lenen zou een betere oplossing zijn.

Maar je moet natuurlijk wel iemand in de buurt hebben..........

You can never solve a problem on the level on which it was created
Groeten, Jos
VU+DUO2-2-S2; 1xT/C; OpenATV 5.1; Logitech 700;Maximum E85 HB,A1,A2,A3

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen