Ga naar inhoud


[Pioneer] multi ppv 4.11


Gast bartou

Aanbevolen berichten

weet iemand of met deze firmware je diseq niet meer werkt het lijkt namelijk of ik geen palco meer kan ontvangen en na opnieuw inlezen van de kanalen staat palco er ook niet meer bij.

dank voor een antwoord. voor de rest werkt het perfect!!

confused.gif" border="0confused.gif" border="0<p>[ 17-11-2001: Bericht gewijzigd door: bartou ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb multiPPV 4.11 draaien, inclusief palco. (2 LNB's: Astra en Hotbird.) Het probleem zit hem in de volgorde: Eerst de hotbird LNB kiezen mbv van disc 1 of disc 2 bij instaleren en kanalen laten zoeken. Vervolgens weggooien wat je niet meer wilt gebruiken en nu zoeken op de astra LNB.<p>Ik heb dit inmiddels 3x, met succes, gedaan, omdat ik de kanalen (nog steeds) niet terug kan schrijven. Na het schrijven ben ik mijn lijst in de box kwijt, dus er gebeurt wel iets.<p>Succes,

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan maar zelfs dan lukt het niet

Jammer want palco is leuk om te ontvangen

Misschien toch m`n diseq dood??

ik zie het wel

voor de rest heb ik nog genoeg kijkplezier

greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me dat er inderdaad iets met je systeem aan de hand is. Ik heb gisteravond een aantal keren van firmware gewisseld ivm mijn channel load problemen en een paar keer laten zoeken door mijn deco en steeds weer werden de hotbird kanalen goed gevonden, incl Palco.

Ik ben de DBR200NL-TAQ er in gehad en ook de MultiPPV 4.11. Beiden met succes op Hotbird en Astra. Ook ik gebruik een basis diseq.

Dit helpt je niet met de techniek, maar geeft aan dat je het in je systeem moeten zoeken en niet in de soft.<p>Succes

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn Philips opnieuw gepatched EN (als beginner !!) nu toch aan de gang gekregen en kom zoals eerder genoemd " palco" tegen in het menu instelling decoder naast Taq, numer.,csat en dutch. Vraag: waar staat palco, csat en dutch voor en wat kan en moet ik daarmee??? Klinkt stom ,maar ik wil het toch weten. Wie helpt? Met dank en groet, Leo. confused.gif" border="0

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Bartou

Intussen ben ik zo ver dat ik de kanalentabel die ik uit mijn deco gelezen heb, zodanig kan aanpassen dat die weer teruggeschreven kan worden en zelfs gedeeltelijk werkt. Gedeeltelijk omdat nu, net als bij jou, plotseling de diseq niet werkt. Zelfs als ik daarna de kanalen wis en de deco laat scannen wordt Palco niet meer gevonden omdat de Hotbird LNB niet gezien wordt.

Nadat ik vervolgens mijn oude, niet werkende, kanalenlijst weer teruggeschreven had in de deco, werkte mijn diseq weer wel. Mijn deco moest natuurlijk wel zelf scannen, maar ik kon weer naar palco kijken.

Als je mijn, niet werkende, kanalenlijst en eeprom combinatie wilt proberen om je diseq weer aan de gang te krijgen, geef dan even een pm met je email adres. Dit aanbod geldt natuurlijk niet alleen voor Bartou.

Zodra ik verder ben met mijn experimenten, laat ik dat hier weer weten.

Groeten,

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...