Gast Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Het zal wel druk worden in dit forum gedeelte met de astra 3 die niet lang op zich zal laten wachten. Mijn huidige opstelling is een 80cm triax met een astra1+hotbird houder erop. Ik denk een veel voorkomende. Om de regionale te kunnen ontvangen zou ik de houder kunnen vervangen voor de standaard/solo en de duo-lnb-60 erop. Ik ben dan klaar voor een 45,- Hiermee kan ik niet meer kijken naar Multivision en Prima Fila. Niet dat ik da vaak doe, maar it's nice to have. Ik vroeg me af of ik de huidige astra-hotbird-triax houder + 2 losse lnb's nog kon hergebruiken in dit geheel. Ik ben een noob op dit gebied. Of moet ik als ik astra1,3 en hotbird wil kijken een grotere investering gaan doen? Alvast dank!
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 je mag wel de titel aanpassen van je bericht/vraag (binnen 15 minuten na plaatsen van je bericht) maak aub ervan 19,2E + 13E en 23,5E want astra 1 + 3 is geen juiste aanduiding voorts ben je echt niet de eerste met een triax die ook de 23,5 erbij wil hangen daar zijn echt wel eenvoudige beugels voor te vinden een grote investering is in dit geval iets langer zoeken in het subforum want voorbeelden zijn er te over. cheers A Forest The Cure
Gast Geplaatst: 21 augustus 2007 Geplaatst: 21 augustus 2007 Bedankt Tonskidutch Ik heb helaas nog niets kunnen vinden wat me overtuigd om dezelfde beugel te kunnen hergebruiken waarbij ik een duo-lnb60 + een mono-lnb zou kunnen gebruiken op een "astra-hotbird" houder Ik vroeg me af of dit zinnig zou kunnen zijn. Zo kan ik op 1 receiver middels de duo+mono met discq kijken op astra1,3+hotbird 19,2+13+23,5 En op een andere receiver alleen maar de duo naar astra1+3 (19,2+23,5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen