Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 zijn er nog meer relookers die last hebben van pixelvorming na ongeveer een uur kijken? Het gebeurt zowel bij highland en Fantacy (laatste versie). Heeft iemand daar al een oplossing voor gevonden??
p0ske Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 het valt me wel op dat na een tijdje kijken, af en toe het beeld een beetje blokkerig wordt, maar ik weet niet of je dit bedoeld ?
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Ja, dat klopt, je moet dan even zappen en dan is het weg. 2 weken geleden nog nergens last van gehad! Ben benieuwd of dit ook bij Neumo is.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Op het moment de laatste neumo 2.13.5 erin zitten en in dit image heb ik dit niet meer meegemaakt. Wel met de oudere neumo 2.13
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik ga deze dan wel installeren. Volgens mij zit er hier geen emu bij. Moet je die dan handmatig installeren? Ik gebruik CCcam. Hoe moet je die dan installeren?? Alvast bedankt.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Klopt zitten oorspronkelijk geen emu's in. In de /var/emu zet je de CCcam en de Capmtserver geef deze 755 aan rechten anders wordt de emu namelijk niet gestart. In de map /var/etc plaats je de CCcam.cfg file. Je kunt de emu nu via een script starten.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Bedankt voor je reactie. Maar hoe doe je dat via een script. Ik heb hier niet zoveel ervaring mee.
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Een script kun je opstarten d.m.v. menu + 1t/m9. Als bijlage zie een voorbeeld script dit is voor CCcam en Capmtserver. Zet deze in de map var/scripts/ mocht deze er niet zijn kun je deze aanmaken en plaats daar dit scriptje. Je start dit op met menu + 4
Gast Geplaatst: 22 augustus 2007 Geplaatst: 22 augustus 2007 Ik zal het morgenmiddag even gaan uitproberen, alvast bedankt voor de info
Gast Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Vanmiddag Nuemo geplaatst en het werkt met Cccam. Wel de de CCcam en camptserver moeten plaatsen in var/bin. Maar het werkt daar gaat het om. Bedankt voor alle info.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen