Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kreeg het mailtje net ook. Ik ben erg benieuwd welke zenders ons te wachten staan en wat het bijbehorende prijskaartje wordt. Het is wel mooi dat we eerst mooi een tijdje gratis mogen kijken om daarna te kunnen beslissen wat we gaan doen.

Al hou ik mijn hart wel een beetje vast voor de gebruikte bitrates. Ik ben bang dat het weer rond de 3,5mbit gaat liggen (gemiddeld). Maargoed, ik blijf het een goed initiatief vinden.

• Reacties 214
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Volgens mij op basis van de voorgestelde zenders bij de enquête van TVVlaanderen:

Sci-Fi, de Discovery's, Humor TV, Geschiedenis, Holland Doc, Consumenten TV, Fam. 7, Nat Geo Wild.

Greets

Geplaatst:

Hmmm, 10 zenders.. Wederom te veel dus om een fatsoenlijke beeldkwaliteit te garanderen. Jammer, want de keuze aan zenders vind ik niet slecht (behalve Family 7 dan). Maar dan wordt het waarschijnlijk zinvoller om deze via DVB-C te pakken dan via CD.

Geplaatst:

Tien zenders op een 27500 Kbit/sec transponder is voldoende kwaliteit, zeker als er geen radio's e.d. op zitten. Op een 22000 Kbit/sec transponder wordt het inderdaad wat krap. Wat betreft de publieke thema zenders die op de kabel ook al geen bijzondere bandbreedte hebben kunnen ze zelfs beter uitkomen.

Tja, de kabel is zo gek nog niet volgens sommige. Vergeet niet hoe het hier voor een jaar geleden uit zag... Eindelijk weg bij UPC... Gek hoe de wereld kan omdraaien.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Geplaatst:
Citaat:
Tien zenders op een 27500 Kbit/sec transponder is voldoende kwaliteit, zeker als er geen radio's e.d. op zitten. Op een 22000 Kbit/sec transponder wordt het inderdaad wat krap. Wat betreft de publieke thema zenders die op de kabel ook al geen bijzondere bandbreedte hebben kunnen ze zelfs beter uitkomen.

Tja, de kabel is zo gek nog niet volgens sommige. Vergeet niet hoe het hier voor een jaar geleden uit zag... Eindelijk weg bij UPC... Gek hoe de wereld kan omdraaien.

Tja, ik heb nooit bij UPC gezeten. Wellicht dat dat scheelt? En sterker nog: Ik heb nog steeds een kabelaansluiting naast mijn sateliet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen