Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 Hello guys,<p>weet iemand hoe ik een pioneer dbr-s110nl kan patchen? Ik kan namelijk de pennen of tumbnails niet vinden om het te activeren in de servicemode???<p> nicda@wxs.nl
Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 Hallo Danic<p>Ik weet niet hoe het bij de pioneer 110 is maar bij de pioneer 100 ziet de pen er uit als een klein spijkertje. Als je de box met de voorkant naar je toe hebt, zit de pen aan de kant van de voorkant van de box op het moederboard, iets links van het midden. Mischien is dit ook zo bij de pioneer 110, ben niet zeker. Mischien antwoord er nog iemand anders die er wel zeker van is.<p>Groeten
Gast Geplaatst: 28 november 2001 Geplaatst: 28 november 2001 hoi als het goed is staat er een nummer bij wat begint met de letter K (bv. k6002) in de handleiding van pionero staat welke je precies nodig hebt ze zien er inderdaad uit als een spijkertje wat daar een beetje verloren staat op het moederbord?? veel succes van Bart
Aanbevolen berichten