Ga naar inhoud


RTL trekt stekker uit Gouden Kooi


Elwin

Aanbevolen berichten

Citaat:
...Alleen als de kijkcijfers de komende tijd extreem stijgen, wil Van Westerloo er nog over nadenken om de show te behouden. "We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren."
Als je de kijkcijfers van RTL5 van de afgelopen week bekijkt is een herhaling van CSI met 640.000 kijkers de topper. Er waren geen voetbalwedstrijden op, dan zullen ze vast meer kijkers trekken, maar voorlopig zullen ze het miljoen aan kijkers niet halen.

Puriteinse mediawet van Luxemburg schijnt een probleem te zijn om een programma als De Gouden Kooi ongekuist uit te zenden. Het wordt tijd dat ze eens Nederlands worden daar bij RTL Nederland...

Ik mis Talpa/Tien steeds meer.

Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Citaat:
Citaat:
...Alleen als de kijkcijfers de komende tijd extreem stijgen, wil Van Westerloo er nog over nadenken om de show te behouden. "We stoppen, tenzij we dan 1,5 miljoen kijkers hebben. Maar dat zie ik niet gebeuren."
Als je de kijkcijfers van RTL5 van de afgelopen week bekijkt is een herhaling van CSI met 640.000 kijkers de topper. Er waren geen voetbalwedstrijden op, dan zullen ze vast meer kijkers trekken, maar voorlopig zullen ze het miljoen aan kijkers niet halen.

Puriteinse mediawet van Luxemburg schijnt een probleem te zijn om een programma als De Gouden Kooi ongekuist uit te zenden. Het wordt tijd dat ze eens Nederlands worden daar bij RTL Nederland...

Ik mis Talpa/Tien steeds meer.


RTL 5 gaat geen voetbal uitzenden. Alleen RTL4 zend voetbal uit naast RTL7. RTL 7 zal alle voetbal uitzenden behalve eredivisie samenvattingen. RTL5 krijgt de kijkcijfers eerder van successen als beauty en de nerd, van etter tot engel, jensen etc.

Bier uit de fles is 100 keer beter dan uit blik!!

Lekker zo'n 20 Mbit verbinding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...