Gast Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Geen signaal meer. Sinds enige tijd alleen maar signaal als ik de 2e decoder aanzet????? Heb Triax 80cm met Inverto twin LNB (Astra 19.2) 1 coax rechtstreeks naar slaapkamer waar een Philips 2211 staat. De ander via Edison 4/1 DISEqC switch (staat ook een single LNB Astra 28.2 op) naar huiskamer naar Topfield 4000pvr. Op alle 2 de decoders LNB spanning aan. Heb in huiskamer alleen signaal als decoder in slaapkamer aanstaat. Astra 28.2 signaal altijd goed. In slaapkamer altijd signaal. Heb decoders omgewisseld, zelfde resultaat. Ook heb ik aansluiting DISEqC switch al op een ander ingang gezet 4 i.p.v. 1 geen verschil Heeft altijd goed gewerkt tot sinds een maand of 2 Weet iemand wat er fout is? Wie maakt me blij met de oplossing? Cosy
Mojo Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Citaat: Heeft altijd goed gewerkt tot sinds een maand of 2 Weet iemand wat er fout is? Wat heb je toen veranderd? Je hebt in de woonkamer dus altijd signaal op de astra 28,2? Zit deze op de 1e aansluiting van de diseqc? You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 ik heb niets veranderd, is uit zichzelf kaput gegaan ja 28.2 altijd signaal en deze zit op poort 2 van diseqc
Mojo Geplaatst: 23 augustus 2007 Geplaatst: 23 augustus 2007 Koppel de philips eens los van de twin LNB en kijk dan of het wel werkt. Werkt het dan ook niet dan lijkt mij de diseqc switch kaput. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Gast Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 heb ik gedaan: noppes ga volgende week een nieuwe diseqc halen. Alvast bedankt voor de support
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen