bartshit Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 goeiedag Als ik mijn computer uit de standby stand haal heb ik geen netwerk verbinding meer. dit was eerder wel zo, als ik dan de utp kabel van de computer uit de switch haal en dan er weer in, dan doet hij het weer. iemand enig idee. (computer heeft een vast IPadres) groeten Bart Gr Bart.
RewinD Geplaatst: 24 augustus 2007 Geplaatst: 24 augustus 2007 Hmm dit komt me wel bekend voor heb een keer een klant gehad met dit probleem je kan dit oplossen waarschijnlijk door te gaan naar Apparaatbeheer (Rechtermuisknop Deze Computer -> Eigenschappen -> Hardware en dan Apparaatbeheer) Klik op je netwerkadapters -> en dan dubbelklik op je netwerkkaart dan zie je de eigenschappen van je netwerkkaart met daarbij een tabblad Geavanceerd of Energiebeheer daar kan je ervoor kiezen dat de pc je netwerkkaart niet kan uitzetten om energie te besparen..als je dat uitzet dan zou het niet meer moeten gebeuren.. Greetz, RewinD Philips DSX 7072/03a, Philips 8121HD Triax 88 cm 4x alps LNB + switch... (Astra 1,2,3 + Hotbird) CD kaartje met Family + HD abbo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen