Ga naar inhoud

Evolutie Franse TNT op satelliet

Gast Paullo

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...

• Reacties 218
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Voor mensen die in Maastricht/ Luik en omgeving wonen: ik heb in de buurt van Messancy op de grens met Frankrijk een Strong decoder met TNTSat kaart gekocht voor 129€. Er is ook een wat luxer model voor 140€, maar het ging mij alleen om de kaart.Ik heb de kaart in allerlei decoders gefoefeld en het werkt. Dus als jullie daar naar toe willen...Je koopt hem in de Auchan van Mont St.Martin. Niemand vraagt je iets, zolang je maar betaalt.

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu even een vraagje,

Ik heb vanaf vandaag tntsat in huis gehaald, maar bij mij zijn fr4 en fr5 niet open, Kan iemand die ook de strong tnt heeft mij eens zeggen wat er nu juist hebt van kanalen.

80cm Schotel smart twin lnb tvv Vu+ 1Terab

Onlangs overgestapt naar Belgacom Tv

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Mijn madam is content met al die franse kanalen.

Et quand Madame est contente ..............

Met je Strong moet je wel een beetje opletten.

Het is een zeer delicate ontvanger, te snel zappen, ondertiteling aanzetten, een andere taal kiezen (bv originele taal bij sommige TF1-programma's), wijzigingen doorvoeren aan je favorietenlijst etc hebben soms rare gevolgen en geven aanleiding tot het blokkeren van de ontvanger met heropstart tot gevolg en verlies van je favorietenlijst of nog erger totale blokkering.

Een gouden raad, enkel gebruiken voor de 19 zenders van de TNT (en niet voor de andere FTA-zenders op Astra), geen favorietenlijsten maken en gewoon kijken zonder ondertiteling en ander fraais, als je dan niet te snel zapt ga je geen problemen kennen.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Ondertussen is er bij Bis-tv een nieuwe optie bijgekomen.

Arabis voor 4,90 Euro per maand (optie bij het basispakket)

Bestaande uit ART Hikayat, ART Prime Sport en ART Movies.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort zal Bis de HD-TNT kanalen gaan doorgeven. (TF1 - France 2 - Arte), wel enkel - om reden van transponderbeschikbaarheid - op AB3.

Bron: nieuwsberichten van satmag.fr

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook Orange gaat er nog een keertje tegenaan.

Nadat ze een groot deel van het voetbalcontract hebben afgesnoept van Canal +, werd nu ook aangekondigd dat er deals zijn met Warner, HBO, Gaumont en Fidélité (de laatste 2 Franse productiehuizen) waardoor er op Hotbird een zestal kanalen kunnen worden opgestart.

Kostprijs ronde de 15 Euro per maand.

Bron: satmag.fr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelet voor diegenen die naar TNT-sat kijken op een ander toestel dan de verplicht bij te nemen Strong.

Volgens berichten op het forum van tvnt.net heeft Canal+ France een bijkomend veiligheidssysteem in werking gesteld waardoor de kaart enkel nog bruikbaar is in de Strong-ontvanger en niet meer op eigen materiaal.

Iemand merkte op dit forum op dat Canal + France de enige provider is die bijkomende maatregelen tegen piraterij neemt voor een boeket met ........ gratis openbare zenders.

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Vanaf 3 juli 2008 komt Orange-tv beschikbaar, weliswaar enkel in het kader van een triple-play aanbod (telefoon-internet-televisie)

Het is dus niet mogelijk op Orange-tv apart te abonneren.

Volgende pakketten komen beschikbaar:

Inbegrepen pakket : TF 1, France 2, France 3, France 4, France 5, Arte, M6, Direct 8, NT 1 , TMC, LCP/Public Sénat, Gulli, Virgin 17, NRJ 12, W9 en Orange Sport Tv

Voor 9,90 euros : RTL9, AB1, Toute l'histoire en Mangas in « Mes chaînes thématiques ».

« Mes chaînes Ciné » voor 9,90 euros : Ciné Polar, Action et Ciné Fx.

Voor 8,90 euros « Mes chaînes adultes » : XXL.

Voetbal: match op zaterdagavond : 6,00 euros per maand

Merkelijk duurder dus dan het Bis-pakket.

Bron: www.telesatellite.com

van heden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen