Satori Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 Ik heb contact met Sa1vad0r, de bouwer van Pionero. De kleine bug als je de kanalen wilt editen en je staat op een leeg veld is inmiddels opgelost. In de volgende versie komt ook de mogelijkheid om plaatjes, die vastgezet zijn ('freeze' = 'b' toets op remote in Dynamit 4.13) via de JTAG uit te lezen. Sa1vad0r wil graag weten of er andere opties op functies gewenst zijn. Als er iemand ideeen heeft: laat even hier weten.<p>Groeten Satori
Gast Geplaatst: 5 januari 2002 Geplaatst: 5 januari 2002 hoi nou lukt het me nog steeds niet om mijn diseq aan de praat te krijgen als hem dat wel lukt dan zou ik hem daarvoor eeuwig dankbaar zijn ik heb een pioneer 200 nl voor de rest lukt alles b.t.w. een gelukkig en kijkrijk nieuwjaar nog groeten Bart
Satori Geplaatst: 6 januari 2002 Auteur Geplaatst: 6 januari 2002 @Bartou<p>Ook de beste wensen!<p>Heb je al geprobeerd om een eeprom te laden met alleen maar 'ff' er in ? PS. Dit hoort niet in deze thread thuis, maar je kunt me emailen. Ik heb je email adres niet meer.
Gast Geplaatst: 6 januari 2002 Geplaatst: 6 januari 2002 hoi satori je hebt P.M. alvast bedankt van Bart
Aanbevolen berichten