Ga naar inhoud

linksys wrtg54c valt met regelmaat van de klok uit + garantievraag.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi,

mijn kameraad heeft een linksys wrtg54c of iets in die aard,ben de excacte naam vergeten,gekocht in polen.

Die router heeft altijd goed gewerkt,en deed na een tijdje "dom",wat betekende,dat het internet uitviel,of het surfen ging enorm traag.Enige remedie,is stroomloos zetten van de router en heropstarten,maar helaas na een niet bepalende tijd hetzelfde.Ik had ook dergelijk probleem met mijn smc router en kon dit euvel verhelpen met een firmware upgrade,en stelde dit voor aan mijn kameraad.

Na het goed lezen hoe het moet,nieuwe firmware ingeprogrameerd,en de handleiding gevolgd en alles netjes ingesteld.Echter na een kleine maand,komt die problemen weer voor.Op de site van linksys,vindt ik maar één soort firmware,en er staat daar ook iets van originele firmware,maar kan die niet vinden.de firmware staat op: http://www.linksys.com/servlet/Satellite...d#versiondetail

klik op version 1.0 en dan heb je de firmware.

2de vraagje,hij heeft die router tijdens zijn reis in polen gekocht,kan hij bij een belgische winkel terecht voor zijn garantie,of misschien ergens opsturen voor de garantie?Hij heeft nog het aankoopbewijs,uiteraard volledig in het pools,+ de poolse munt,die ik niet weet hoe je die schrijft.

Wie weet raad?Bij mij lukte een firmware update,maar bij hem niet.Misschien een alternatieve firmware?Ik had eens een link gekregen van een telenet instalateur over wifi netwerken,routers e.d.,maar ik ben die kwijt na een pc crasch.

Alvast bedankt voor de tips,hulp op voorhand.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Ik heb even snel gekeken of er support is voor deze router in de DD-WRT firmware, maar ik kan hem niet zo snel vinden. Misschien wel verstandig om even door het forum van dd-wrt heen te gaan... smile.gif

http://www.dd-wrt.com ...

Big fellow

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Geplaatst:

hij heeft die router tijdens zijn reis in polen gekocht,kan hij bij een belgische winkel terecht voor zijn garantie,of misschien ergens opsturen voor de garantie?

zoek eerst eens contact met de technische helpdesk van Linksys. zij zullen het e.e.a kortsluiten met je en mocht blijken dat de router echt kaduuk is zullen zij niet schromen zelf, zonder tussenkomst van een computerzaak, een RMA-procedure te starten. Linksys is wat dat betreft een ster in het afhandelen van garanties.

merDe

deze ruimte is te huur

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen