Ga naar inhoud


AF-9400PVRHDMI


Gast erikjwilting

Aanbevolen berichten

Ik heb de eigenaar van de winkel een mailtje gestuurd en mijn bezorgdheid uitgesproken. Hij melde mij dat hij ook deze cam gebruikt met zijn Arion 9400. Hij schreef ook dat ik verder alles kan wat de Aston ook kan, alleen het schakelen is idd wat trager.

 

Volgens mij heb ik op Arion 9400 ook idd PIP zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Citaat:
Ik heb de eigenaar van de winkel een mailtje gestuurd en mijn bezorgdheid uitgesproken. Hij melde mij dat hij ook deze cam gebruikt met zijn Arion 9400. Hij schreef ook dat ik verder alles kan wat de Aston ook kan, alleen het schakelen is idd wat trager.

Volgens mij heb ik op Arion 9400 ook idd PIP zitten.


Alleen Dual decode op de zelfde transponder ( PIP ) werkt niet met de CD cam.
Wel met de Aston, maar wat gebruik je dat? , in het begin is het leuk.

Nu vind Ik de Aston met de laatste versie 2.18 ook niet zo'n snelle zapper meer.

Vind nog steeds de T-Rex cam als beste werken met de Echostar en Arion.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, de boel staat. Ik heb hem neer gezet, Cam met kaart er in en joepie, beeld. ik had al rekening gehouden met de grootste ellende. Ik heb gewoon de instellingen gebruikt van de vorige eigenaar. Ik heb momenteel nog een enkele kabel lopen maar morgen leg ik waarschijnlijk de tweede aan. Wat kan ik eigenlijk meer met die 2e kabel?

 

Ik heb helaas nog geen flatscreen maar een 92cm Philips Matchline TV. Ik heb begrepen dat ik ook met deze TV iest voordeel kan hebben met het HDMI gebeuren. Hoe zou hiervoor de instellingen moeten zijn? Ik moet wel zeggen dat ik al vele flatscreen heb gezien die niet kunnen tippen aan het beeld van mijn TV.

 

Wat moet ik in procenten aan signaal hebben?, heb nu 61%. Het beeld is verder prima. Ik had gedacht dat het met mijn nieuwe LNB beter zou zijn maar dat is niet zo.

 

groeten Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb toch nog een paar vraagjes.

 

ik heb mijn andere LNB erop gezet en het rare is dat ik bijna alle zenders weer heb maar er een maar zijn weg gevallen waaronder: TMF,MTV enz enz. De signaal sterkte is gelijk met de vorige LNB.

 

Als je 1 kabel op de Arion 9400 hebt zitten en je bent aan het opnemen, klopt het dan dat alle andere zenders wegvallen? Zodra ik de opname uit zet dan zijn ze er weer. Er waren wel een paar zenders bij waar het geluid in 1 keer weg was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...