Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb gisteren een uni cable lnb aangeschaft nu heb ik deze aangesloten op mijn inverto idl 7000. Ik heb op deze inverto op ingang 1 19.2 de unicable lnb Zitten en op ingang twee een switch met turksat 42.0 en de hotbird 13.0 nu heb ik de uni cable lnb in het menu door gevoerd maar ik kan nog steeds op astra 19.2 maar 1 zender opnemen, opnemen wanneer een tweede wil opnemen of kijken lukt dit niet. Nu vraag ik mijn af kan dit wel met een uni cable of kan ik hiermee enkel uni cable decoders koppelen.

Geplaatst:

volgens mij heb je bij een unicavle LNB ook een unicable kabel nodig, en dat zie ik nergens staan dat je die hebt.

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

-George Bernard Shaw

Geplaatst:

Voor zover ik het begrepen heb, heb je geen speciale kabel nodig. Wel moet je je Astra 19,2 aansluiting doorlussen naar ingang 2. Dus het wordt kiezen of delen: of alle mogelijkheden voor Astra 19,2 en geen Hotbird en Turksat, dan wel beperkte mogelijkheden voor Astra 19,2 (en dus geen gebruik van de unicable optie) en wel Hotbird en Turksat. Het voordeel van unicable is inderdaad alleen dat doorlussen zonder beperkingen gaat (tot 4 ontvangers/tuners).

Groeten van de zolder.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen