Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000 geen signaal


peter046

Aanbevolen berichten


hoe geeft die strong dat aan dan gewoon met een rondje of met een blokje? ik zou toch voor de zekerheid kabels nog even nakijken net als de lnb, omdat de ene ontvanger net iets minder signaal nodig heeft voor goed beeld als de ander, en dat iets kan net het verschil maken. (heb ik ook met mijn strong en Xsat)

 

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk dat jouw Strong op een andere sateliet staat afgesteld.

Kijk eens in jouw Strong in het menu 7 en zie of hij op Astra 1

staat en of alle parameters juist zijn ingesteld.

Zet tevens de EMU uit in menu 4,0.

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Gerard,

 

Eerst geeft hij kort volledige ontvangst sterkte aan,kort een groen streepje en dan blijft het een rood streepje. Met de andere STRONG reciever een ontvangststerkte van 86% en kwaliteit van 71%. Kabel al opnieuw aangepeld en schotel opnieuw ingesteld. Geen verbetering.

 

Groet, Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...