Ga naar inhoud


[Pioneer] Dynamit MultiPPV Versie 4.20 (BCT1430)


Satori

Aanbevolen berichten

Dynamit heeft weer een upgrade gemaakt van zijn multi PPV voor Pioneer BCT1430=DBR200NL2 =>Moet natuurlijk DBR-S100NL2 zijn!!<= 22-01-2002 18:10uur

Nu met weekly EPG!!.

Ik ben nu aan het downloaden en ga straks testen Hoop ik, want het downloaden gaat extreemn traag. Ik wacht met smart op ADSL.

Ik zal hier mijn eerste impressie geven.

Groeten

Satori<p>[ 22-01-2002: Bericht gewijzigd door: Satori ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Even het eenvoudige eerst: Ik moet wel naar ADSL omdat een bekende kabelleverancier bij ons geen internet service op de kabel wil bieden. Zelfs niet nadat er vanuit de gemeenteraad allerlei akties richting deze leverancier geweest zijn.<p>Ik heb MultiPPV 4.20 by Dynamit zelf opgehaald. Transfersnelheid +/- 800 bytes per seconde. Uiteindelijk duurde de totale downloadtijd iets meer dan 25 minuten.<p>Ik heb vanavond een tiental proeven gedaan, met verschillend resultaat. Ik heb mijn bevindingen met Dynamit gecommuniceerd en hoop morgenavond meer te weten.

Met name de combinatie Weekly EPG en DisEq gaat niet goed samen. Ook niet met mijn PioneerPackage. Misschien dat Dynamit nog enkele ideeen heeft. Ik heb door alle testen geen kans gezien om aan de eeprom te knutselen, dus ik heb ook nog geen volledige oplossing.<p>Ik heb de weekly EPG nu zien werken onder bepaalde condities en ik vind het een perfectie uitbreiding van functionaliteit.<p>Wordt vervolgd,

Groeten

Satori

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

ik heb alleen niet die ab die bij b.v. de 100nl zit maar die bij de 200nl zit deze heeft een andere layout. even wennen maar ja. en de K kanalen doen het bij mij niet???

verder prima hoor. toch mooi dat zoiets voor elkaar te krijgen is.

groeten van Bart

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er al iemand testresultaten ?<p>Ik heb een probleempje met de weekly-EPG (WEPG).<p>Als ik Versie 4.20 laad en de bijgeleverde channellist een eeprom, dan werkt de weekly-EPG perfect op het Nederland pakket en op de K-kanalen, maar mijn deco resets naar kanaal-1 als ik de WEPG selecteer bij Taquilla.<p>Daarnaast werkt de DisEq dan niet, maar daar wil later naar kijken. De DisEq werkt wel met mijn Eeprom, maar dan reset de WEPG op alle kanalen.<p>Wie herkend dit of heeft geen problemen met de DBR-S100NL2.<p>PS: Pionerov3.2 werkt perfect!!!<p>

Het probleem met de reset is me inmiddels duidelijk. Zodra de WEPG gekozen wordt zoekt de deco naar het kanaal met de WEPG info. Als dat kanaal er niet is schakelt de deco terug naar kanaal-1. Omdat Dynamit in de Ukraine leeft heeft hij (met een 1.80 m schotel) maar een beperkte kanalenlijst en voor Taquilla is het kanaal met de WEPG niet beschikbaar. Over een paar uur ga ik weer testen.<p>Wordt vervolgd

Groeten

Satori<p>[ 22-01-2002: Bericht gewijzigd door: Satori ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat de goede kant op. De basis eeprom die bijgeleverd wordt, levert geen ondersteuning voor de DisEq, maar mijn eeprom zoals in de PioneerPackage zit, werkt ook voor versie 4.20 en ik heb inmiddels hotbird via de DisEq weer lopen incl WEPG voor Palco.<p>Het probleem is echter dat ik te veel kanalen uit mijn gesorteerde lijst weggehaald heb waardoor ook de EPG kanalen weg zijn. Hierdoor is de kanalenlijst in mijn PioneerPackage niet bruikbaar voor WEPG.<p>Ik werk nu aan een nieuwe kanalenlijst, die dan mbv Pionero 3.2 verder ge-edit kan worden.<p>Probleem blijkt iets complexer: Als ik de gescande kanalen uitlees en terugplaats in de deco werkt de WEPG niet meer, waar die het daarvoor wel deed.<p>Dus workaround voor degene die een DisEq hebben.

1) De eeprom uit PioneerPackage laden

2) Vervolgens de Astra LNB met zilverpapier buiten werking stellen

3) Scannen

4) Mbv remote kanalen verwijderen om ruimte te maken

5) De Hotbird LNB buiten werking stellen met zilverpapier

6) De Astra kanalen scannen

7) Alle kanalen sorteren

8) Zilverpapier verwijderen

9) Genieten van Astra en Hotbird en weekly EPG<p>Ik werk intussen aan een laadbare kanalenlijst/eeprom.<p>Wordt vervolgd.

Satori<p>[ 22-01-2002: Bericht gewijzigd door: Satori ]</p>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...