Choco Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 Beste Sat4all users, Op dit moment ben ik in polen en heb een cyfrowy polsat winkelbezocht. Zij hebben een aanbieding van een decoder Echostar DSB 717. voor 199 zloty en elke maand 10 zloty. abbo voor 24mnd totale kosten over een 110 euro voor 2 jaar. mini abbo Daarnaast heb ik nog mijn eigen abbo op C+plus en mijn superstrong 8000 met flash 3. heb een paar vragen Draait er op dit moment al iemand, poolse pakket op de strong kan evnt strong de polsat kaart aan is technisch mogelijk om 2 decoders op 1 dish te draaien kan de strong op 2 kaarten lezen 1 nagra ander canalplus en daarnaast de emu voor eventuele prem en d* als iemand iets weet, vul gerust aan. alvst bedankt, gr. Choco Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Hellum Geplaatst: 27 augustus 2007 Geplaatst: 27 augustus 2007 volgens mij kan de strong alleen maar seca kaarten lezen, verder is het poolse pakket volgens mij wel open met keys. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Choco Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2007 Hi, Heb inmiddels een echostar dsb 717 nagravision met het polsat cyfrowie pakket mini aangeschaft. kosten totaal 110 euro inlcusief de abbokosten. Dan zijn we iedergeval verzekerd van werkende keys voor de belangrijkste kanalen. Kan ik lekker met mijn strong prutsen om de rest van het polsat pakket open te krijgen. gr. Choco Strongkia 8000+ - Canal digitaal - BASIC INTERPOL > S2-patch-sattrack 3.0 Fortecstar FSCI Plus+ AL7BAR-EMU Echostar DSB-717 - cyfrowy Polsat - MINI pakket
Hellum Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 heb je gelijk in ook. MVG. Gerard If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience. -George Bernard Shaw
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen