John77 Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Citaat: Dus moet KPN met een sofware-update komen die het apparaat vrijschakeld, kaart het effe aan zou ik zeggen! Dus allemaal gaan klagen via e-mail, wie weet helpt het.
Skysurfer Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Heb ik al diverse keren gedaan. Het antwoord: geachte Heer, dit probleem kan niet middels email opgelost worden. Belt u met onze helpdesk op werkdagen.....blablabla....om, als je ze belt in de oude vertrouwde ellenlange wachtrij te komen á 10 cent per minuut...áls je al in de wachtrij komt; meestal zeggen ze dat het erg druk is en verzoeken ze of je op een later tijdstip terug wilt bellen.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Wacht gewoon de update af. deze komt er op korte terijn aan. Bron, kan ik niet vermelden, maar is zeer betrouwbaar.
Gast Geplaatst: 6 september 2007 Geplaatst: 6 september 2007 Bron, kan ik niet vermelden, maar is zeer betrouwbaar. en zo kan je de bron zo wel vertellen
Klinknagel Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 Op de site van topfield staat de nieuwe firmware met FTA ontvangst. Werkt hier prima, gg
Tippy Geplaatst: 7 september 2007 Geplaatst: 7 september 2007 In ieder geval bedankt voor de tip. Maar ik mag er toch wel van uit gaan dat KPN deze nieuwe firmware via een 'normale' upgrade in de Topfield zet, dus OTA en niet via een nulmodem kabeltje. Xtrend 10000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen