newbier Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 Hoi, Ik heb een server met windows server 2003 erop. Nu heb ik wat veranderd in de serverconfiguratie en de server start niet meer op. Zodra ik het windows logo zie loop het "schuifje" heen en weer en stopt het ineens en zit de computer vast. Ik heb al geprobeerd om in de veilige modus op te starten maar dat lukt niet en start de server helemaal opnieuw op. Ook laatst werkende configuratie kiezen helpt ook niet. een goede backup maken heb ik steeds uitgesteld en is dus niet beschikbaar. Is het mogelijk om de serverinstellingen en policies nog uit de windows 2003 te trekken? Iemand die een goede tip cq programmatje weet waarmee dit zou kunnen? Ik heb de hdd nu aan een andere pc hangen en deze is nog wel benaderbaar. Alvast bedankt! groeten Newbier
WPW Geplaatst: 28 augustus 2007 Geplaatst: 28 augustus 2007 Windows install CD, repair uitvoeren? (wel eerst effe ghosten) gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
newbier Geplaatst: 28 augustus 2007 Auteur Geplaatst: 28 augustus 2007 Ik kan wel in de repair komen maar wat zijn dan de opties die ik kan doen? Groeten Newbier
Fredo Geplaatst: 1 september 2007 Geplaatst: 1 september 2007 terug gaan naar een vorig herstel punt Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
newbier Geplaatst: 1 september 2007 Auteur Geplaatst: 1 september 2007 Hoi, Heb alles er maar af gegooid kon nix meer. Alles draait nu weer met een goede backup.... Bedankt voor de reacties. Groeten Newbier
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen