Ga naar inhoud


[Diablo] Nieuwe Stealth meldingen hier


Gast maxhum

Aanbevolen berichten


  • Reacties 461
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

New Stealth 238

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

****** What's New? *****

 

-Fixed Prem*ere AU

-M*t and RL added

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Cooter
Origineel bericht van: vwbeetle
-M*t and RL added


Weet iemand wat dit is?


Ja daar bedoelen ze MCT en Redlight mee op Hotbird 12092 H 27500 daar zitten ze althans de meeste. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

MCT is een provider van de Hotbird met volgens mij sekszenders voor de Zuid Europese en Noord Afrikaanse markt. RL zal misschien voor Red Light staan, ook op de Hotbird en voor Italianen bedoeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist goed dat ze de volledige naam niet noemen zulke kanalen kijken ze hier toch niet. blush

 

RL= REDLIGHT

MCT=Multi Channel Television

 

MCT wist ik ook niet eens die heb ik op moeten zoeken er komt altijd iets achter zoals "MCT Asian"of "MCT Fantasy".

Maar verder ben ik het eens over de vele afkortingen die gebruikt worden. laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb minder moeite met de SMS-afkortingen (iedereen die interesse heeft in de Stealth meldingen zal toch wel geweten hebben wat RL en MCT waren), maar wel iets meer met de cryptogram die in het bericht er boven stond, nml "en toen was die luxe satelliet verdwenen".

 

Ik weet nog steeds niet wat daar nu eigenlijk mee werd bedoeld, behalve dat ik vermoed dat het gaat om het verdwijnen van de AU op de voormelde kanalen. Ik wil wel eens via google kijken, maar vrees dat ik daar het antwoord ook niet ga vinden.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
(iedereen die interesse heeft in de Stealth meldingen zal toch wel geweten hebben wat RL en MCT waren),

 

Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens.

Een nieuwkomer begrijpt er namelijk niets van en "gevorderden" hebben dit soort berichten helemaal niet nodig.

Ik ben dan ook geneigd om dit soort berichten in het vervolg als spam aan te merken.

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zonder mijzelf een "gevorderde" te durven noemen, vind ik persoonlijk die berichten wel nuttig al wat het maar omdat ik dan niet op 20 verschillende plaatsen moet gaan kijken of er nu al dan niet iets nieuws is, maar alles hier op sat4all kan lezen.

 

Wat nieuwkomers betreft (en ik was er ooit zelf ook één) hangt het er vanaf hoe hoog je de lat wel legt, want anders zijn er hier wel meer dingen onbegrijpelijk. Ik ken (en het is maar een voorbeeld) niets van dreamboxen en intern sharen, laat staan van het verschil tussen Cccam en de verschillende versies of wat dan ook, maar omdat ik het niet begrijp, verwacht ik niet dat anderen die het wel begrijpen dat allemaal op beginnersniveau gaan uitleggen in hun posts of vind ik die berichten spam (hoewel ik er eigenlijk totaal niets aan heb)

 

Greets

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...