Ga naar inhoud


[Diablo] Nieuwe Stealth meldingen hier


Gast maxhum

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Johan45
(iedereen die interesse heeft in de Stealth meldingen zal toch wel geweten hebben wat RL en MCT waren),


Daar ben ik het dus helemaal niet mee eens.
Een nieuwkomer begrijpt er namelijk niets van en "gevorderden" hebben dit soort berichten helemaal niet nodig.
Ik ben dan ook geneigd om dit soort berichten in het vervolg als spam aan te merken


behoorlijk kort door de bocht opmerking. Als je het niet kan volgen ga je het maar als spam behandelen.Misschien iets meer verdiepen in de materie of anders gewoon niet reageren.

Alfred

Vu duo 2, VU uno twin, T90, Philips 90cm offset schotel met diseqc motor, LG 4K 55" 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 461
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoezo nog meer verdiepen, daar weet je al helemaal niets van.!

De boodschap is duidelijk denk ik, duidelijke berichten en geen sterretjes of afkortingen.

Als je bericht zonder sterretjes of afkortingen dan tegen de regels van Sat4all zijn kan je het bericht niet plaatsen.

Zijn ze wel volgens de regels heeft iemand die minder diep in deze materie zit er misschien ook wat aan.

 

 

 

 

 

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou weet je wat.... 2.41 is inmiddels ook uit.

 

Fixed minor bugs.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast Rob út Fryslân

Da's fijn.

Even wachten tot die op een fatsoenlijke site te krijgen is in plaats van een mafia site als jkf met zijn maandelijkse donatie tirade's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...