Ga naar inhoud


[Diablo] Nieuwe Stealth meldingen hier


Gast maxhum

Aanbevolen berichten


  • Reacties 461
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hoi allen,

De opmerking van Flodder11 vindt ik wel interessant, zijn er meer leden die UW op de versie 2.2 aan het draaien hebben?

Het valt mij ook op dat Stealth al een hele tijd niet meer bijgewerkt wordt, en als fanatiek Polsatkijker (mijn vrouw dan sleep) zitten wij met spanning te wachten wanneer Stealth2.54 met een fix op Polsat uit zal komen. Tot nu toe heb ik het niet gedurft om UW op mijn cam te installeren.

 

Topfield TF5000CI, Diablo light 2.2 met Underworld 1.48, Cas3+, Philips 32PW9551, Philips visiosat 80 cm., 2xAlps op Astra en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Underworld 1.25 is uit.

 

Voor hierboven. Je kunt UW gewoon op een 2.2 installeren. Echter het verschil is dat Thor niet open gaat

 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat Thor niet opengaat daar kan ik wel mee leven, maar wat ik wel graag wil weten is of UW op de diablo 2.2 de updates op mijn CD kaart wel zal doorlaten, én of Polsat AU is...

 

Topfield TF5000CI, Diablo light 2.2 met Underworld 1.48, Cas3+, Philips 32PW9551, Philips visiosat 80 cm., 2xAlps op Astra en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou zeggen probeer het en laat het ons weten. Werkt het niet naar behoren ga je gewoon weer terug naar stealth. Als niemand iets uit test zullen er nooit antwoorden komen op alle vragen die gesteld worden.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier geen probleem met UW in combinatie met CD kaart. Polsat is niet bekend bij mij

HOMECAST HS 5101 CI HDTV (Duitse firmware) / Philips 32-8404H/ triax 88 cm- draaibaar CD+TVV /Diablo Light/Aston. Strong 6355 + 60 cm Triax (voor op vakantie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben al een tijdje bezig om mijn diablo cam eens goed te laten werken zonder enige bevriezingen op de Canal Digial Nordic zenders.

de cam heeft nu de Underworld 1.24. erin zitten.

maar telkens blijven de zenders van Canal Digital Nordic hangen dan moet ik weer doorzappen en dan kan ik (ligt eraan welke zender het is) soms 10 sec. kijken zonder dat het bevriest en de andere weer 5 min. voordat het bevriest.

waar zou het aan kunnen liggen ?? crazy

merk wel dat de cam erg warm wordt ?? blush

Gigablue UHD + Gigablue X3 + T90

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Edbe
ik ben al een tijdje bezig om mijn diablo cam eens goed te laten werken zonder enige bevriezingen op de Canal Digial Nordic zenders.
de cam heeft nu de Underworld 1.24. erin zitten.
maar telkens blijven de zenders van Canal Digital Nordic hangen dan moet ik weer doorzappen en dan kan ik (ligt eraan welke zender het is) soms 10 sec. kijken zonder dat het bevriest en de andere weer 5 min. voordat het bevriest.
waar zou het aan kunnen liggen ?? crazy
merk wel dat de cam erg warm wordt ?? blush


Ik heb het probleem niet op nordic en kom het op diverse fora ook niet tegen.
Heel misschien is de oorzaak de combinatie met jouw ontvanger.
Bij mij loopt de hele zaak regelmatig vast op mijn hummy 1000 terwijl dat niet gebeurt om mijn extreme.
Dat warm worden heb ik ook en had dat ook .

Mvrgr
Flodder11

 

T'is better to be thought a fool and remain silent than to open one's mouth and remove all doubt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen problemen hier. Geen vastlopers. Hij wordt wel warm, maar daar moet hij maar tegen kunnen.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op CD Nordic hier alles prima... geen vastlopers met de cam icm mijn Echostar...

Maar... bij Premiere loopt het beeld steeds vast na ca 45 minuten. Het enige wat er op zit is de receiver uit/aan te zetten... Zet ik in de settings AU N2 uit, dan loopt hij wel vast, maar na 2 seconden komt hij dan weer tot leven. Nadeel is dat je dan niet kan zappen tussen de verschillende premiere zenders.

Dit fenomeen heb ik al maanden... eerst toen de cam nog 2.2 was met stealth... nu is hij al weer een poosje 2.3 met UW en er is niets veranderd. Tot April was alles OK met premiere.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...