maxloader Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 Wat zijn de nieuwe dingen dan?? Live life to the Max(loader)
Gast decodertje Geplaatst: 31 juli 2009 Geplaatst: 31 juli 2009 niet zo veel Added caid 1803 for read new Mediaset card DVBT Minor bugs fixed grtz
Clarke Geplaatst: 7 augustus 2009 Geplaatst: 7 augustus 2009 Gezellig antwoord. Maar je kan er niet echt veel meer mee openen. Diablo heeft zijn tijd gehad en het is wachten op de volgende rage.
Clearbluesky Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Ik vind het - en zeker de WiFi versie - nog steeds de meest geavanceerde CAM Amiko Alien SHD-8900Triax 110 cmTriax 78 cmTriax 60 cm duo lnb
Gast decodertje Geplaatst: 8 augustus 2009 Geplaatst: 8 augustus 2009 Origineel bericht van: Clearbluesky Ik vind het - en zeker de WiFi versie - nog steeds de meest geavanceerde CAM absoluut mee eens maar laten we weer on topic gaan . a.u.b alleen nieuwe stealth en underworld versies melden in dit topic. mvg decodertje
Yopeople Geplaatst: 24 augustus 2009 Geplaatst: 24 augustus 2009 Verwijderd. Alleen nieuwe Stealth meldingen in dit topic.
Gast Geplaatst: 29 augustus 2009 Geplaatst: 29 augustus 2009 Canal Digitaal Holland work also in Diablo Vers.2.2 with UnderWorld170 and the new key bin at the moment!
Simian-Raticus Geplaatst: 8 september 2009 Geplaatst: 8 september 2009 Ik zag dat uw 1.83 uit is. Heb hem meteen ff gedownload. Kijken wat er nu is aangepast. Ik hoop het freezen bij de tf7700 na ff googlen: Underworld 183 opens exactly the same as 181, the only updates in 182, and 183, are so that the cam can read certain official subscription cards, if you don't own the cards then it's not worth updating your cam. Dreambox 800HD / Topfield 7700HSCI / Technisat Multytenne
Gast Geplaatst: 9 september 2009 Geplaatst: 9 september 2009 Origineel bericht van: Simian-Raticus Ik zag dat uw 1.83 uit is. Heb hem meteen ff gedownload. Kijken wat er nu is aangepast. Ik hoop het freezen bij de tf7700 Hier inmiddels hetzelfde probleem als bij jou en ook met UW 1.83.
el bobo Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 bij mij loopt hij ook al best wel te stotteren af en toe. ik ga wel ff een paar verschillende fw's proberen,mischien helpt dat wel...
Nelis62 Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 ik heb nu een linksys met dd-wrt firmware als repeater bridge in de woonkamer gezet, hierdoor krijgt de diablo een veel sterker signaal. Ik kan de antenne spanning van de diablo nu op 9 zetten, en ik heb gisteravond geen storingen meer gehad. Ik denk dat als de antenne spanning hoog staat, de diablo warmer en instabiel wordt. Ik hoop dat ha nu goed zo blijft Ik heb wel het idéé dat stealth 1.80 het stabielste is. De delay heb ik op 23 staan
Gast ozzo Geplaatst: 13 september 2009 Geplaatst: 13 september 2009 ALLEEN STEALTH MELDIGEN staat hierboven toch te lezen ? Dus doe dat dan ook ! Open voor je vragen en opmerkingen gewoon een nieuw topic. Dan zul je meer response krijgen ook !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen